پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1396 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 27906

به دلیل تاخیر در پرداخت غرامت‌ها صورت می‌گیرد/

پرداخت حق بیمه گندم کاران کهگیلویه ای از محل غرامت‌ها

سیدعمران تقوی اظهارداشت:امسال باتوجه به تاییدخسارت زراعت و به دلیل تاخیر در پرداخت غرامت‌های محصولات گندم وجو مقرر شده تا کشاورزان بتوانندمحصولات زراعی خودرادرسال جدیداز محل غرامت‌های تاییدشده بیمه نمایند و سپس مابه‌التفاوت غرامات درچندروز آینده به حساب این کشاورزان واریزخواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

مدیر اداره جهادکشاورزی کهگیلویه از پرداخت غرامت محصولات مختلف کشاورزی خبرداد.

به گزارش صدای جنوب،سید عمران تقوی در گفت وگو باخبرنگاران بابیان این خبر گفت:برای ان دسته از کشاورزانی که درسال زراعی  گذشته محصولات کشاورزی خودرابیمه نموده بودند تمهیداتی فراهم شده است.

تقوی افزود:امسال باتوجه به تاییدخسارت زراعت و به دلیل تاخیر در پرداخت غرامت‌های محصولات گندم وجو مقرر شده تا کشاورزان بتوانندمحصولات زراعی خودرادرسال جدیداز محل غرامت‌های تاییدشده بیمه نمایند و سپس مابه‌التفاوت غرامات درچندروز آینده به حساب این کشاورزان واریزخواهد شد.

این مسئول ادامه داد:همچنین افرادی که مایل نیستند محصولات کشاورزی رابیمه نمایند و یا امسال کشت محصولی ندارند در روزهای اینده غرامت  خود را دریافت می کنند.

سید عمران تقوی تاکید کرد:کشاورزان باتوجه به پراکنش نامناسب بارندگی درسالهای گذشته واحتمال تکرارآن درسال جاری  نسبت به بیمه نمودن محصولات خود اقدام کنند تا دولت  ازآنها دربروز بلاهای طبیعی حمایت کرده و متضرر نشوند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت