پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آذر 1396 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 28141

امام جمعه یاسوج:

موضوع فلسطین به فراموشی سپرده نشود

امام جمعه یاسوج گفت:نباید فلسطین به فراموشی سپرده شود و امت اسلامی باید اقدامی عاجل در محکومیت رژیم کودک کش اسراییل از مواضع خود عقب نشینی بکند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج بابرشمردن برخی ویژگی های دوستان شیطان به روایت پیامبر اکرم(ص), اظهارداشت: شیطان ۱۵ گروه را دوستان خود نامیده که زمامدار مسلمانان که به نام اسلام زمام امور را بدست گرفته اما به مسلمانان ظلم می کنند دوست شیطان هستند.

وی بخیلان , محتکران , ظالمان به حق مسلمانان و رباخوران را از دیگر دوستان شیطان برشمرد و خاطرنشان کرد: کسانی که به هرطریقی بدنبال جمع آوری مال دنیا هستند هم از دوستان شیطان هستند.

امام جمعه موقت یاسوج, دوستان شیطان در این دنیا را ۱۵ گروه خواند و اظهار امیدواری کرد مسلمانان واقعی جز این گروهها نباشند.

حسینی صدر در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته یاسوج به مناسبت های هفته پیش رو هم اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری در هشت سال دفاع مقدس نقشی انکارناپذیر است.

وی به مقایسه منافقان اول انقلاب اسلامی با داعشیان امروزی پرداخت و تصریح کرو: داعش آمده بود تا دامن اسلام را لکه دار بکند اما برای همیشه برچیده شد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: رییس سازمان سیا در نامه ای سردار سلیمانی و مواضع حزب الله را تهدید کرده بود اما تحلیلگران سیاسی گفتند که این نامه ساده لوحانه بود آن هم نامه ای که به فرمانده جنگ نوشته می شود درحالیکه باید به دولت عراق یا سوریه می نوشتند نه سردار سلیمانی.

حسینی صدر با بی اعتنا خواندن این نامه از سوی سردار سلیمانی, اظهارداشت: این افتخاری برای همه ما بود.

وی در ادامه کشتن عبدالله صالح را توطئه و پرده برداشتن از یک توطئه خواند و یادآور شد: عبدالله صالح یمن را یکپارچه کرد و ۳۳ سال حکومت کرد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: عبدالله صالح از وهابیت و القاعده با کمک عربستان همکاری داشت و در مدت بسیار محدودی با عربستان همکاری نمود و اعلام کرد که حوثی های شیعه یمن باید برخورد شود.

حسینی صدر با خنثی شدن توطئه عربستان و عبدالله صالح برای ضربه زدن به دنیای اسلام, اظهارداشت: الحمدالله خدا نخواست که به دنیای اسلام ضربه وارد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقدام رییس جمهور و انتقال پایتخت اسراییل از تل اویو به قدس, یادآور شد: این موضوع وعده رییس جمهور دیوانه آمریکا در زمان انتخابات بود.

امام جمعه موقت یاسوج از مخالفت پوتین و ترکیه و مجلس تونس در این ارتباط خبرداد و اقدام آمریکا در اسراییل را اقدامی ناشایست خواند.

حسینی صدر به مواضع رهبری انقلاب در این ارتباط هم سخن گفت و خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این طرح نیز شکست خواهد خورد.

وی گفت: نباید فلسطین به فراموشی سپرده شود و امت اسلامی باید اقدامی عاجل در محکومیت رژیم کودک کش اسراییل از مواضع خود عقب نشینی بکند.خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت