پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آذر 1396 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 28514

در بازدید معاون درمان وزیر بهداشت ازبیمارستان امام خمینی( ره) دهدشت مطرح شد؛

تامین تجهیزات تشخیصی و درمانی و تسریع در روند عملیات پروژه های بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه

معاون درمان وزیر بهداشت در سفر خود به شهر دهدشت از بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون درمان وزیر بهداشت به همراه عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه در مجلس، دکتر ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و برخی مدیران استانی از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و از نزدیک مشکلات این بیمارستان را بررسی کرد.

به گزارش صدای جنوب؛  قاسم جان بابایی در حاشیه این بازدید عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات دانشگاه این استان پرداخت حقوق و مزایای ۴ هزار نیروی طرح, قراردادی و روزمزد از منابع داخلی است.

دکتر قاسم جان بابایی افزود: بیش از ۵۰ درصد درآمدهای این دانشگاه هزینه کارکنان قراردادی،طرحی و شرکتی می شود که در صورت تبدیل وضعیت این افراد و تامین حقوق و مزایا از بودجه جاری بسیاری از مشکلات موجود برطرف می شود.

وی ابراز کرد: امیدوارم با تدابیر لازم از سوی مجموعه مدیران متولی پروژه های بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تسریع یابد و تجهیزات تشخیصی و درمانی نیز تامین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز  بیان کرد: با وجود تمامی محدودیت های مالی پروژه های حوزه بهداشت و درمان در استان فعال است و امیدواریم با تزریق اعتبار لازم این پروژه ها با سرعت بیشتری اجرایی شوند.

دکتر ایلامی ادامه داد: طبق تفاهم نامه با بنیاد برکت باید ۱۰ پروژه عمرانی را بسازیم اما علی‌رغم اینکه تاکنون هیچ‌گونه اعتباری دریافت نکرده‌ایم، دو تا از این پروژه‌ها را به اتمام رساندیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی در برخی مناطق سبب کند شدن عملیات اجرایی پروژه ها شده است، گفت: امیدواریم روند اجرایی برخی پروژه ها با تخصیص اعتبار لازم شدت بگیرد.وب دا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت