پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1396 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 28962

تحلیلی بر زبان بدن «دونالد ترامپ»

ترامپ با باز کردن دست هایش می‌خواهد بگوید چیزی برای مخفی کردن ندارد، ضمن آنکه هدف اصلی‌اش این است که یادآوری کند او صاحب قدرت است

پایگاه خبری صدای جنوب:

اسکای نیوزبا انتشار حرکات بدنی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا پرداخت و عنوان کرد که او با حرکاتش تلاش می‌کند تا خود را رئیس و رهبر بلامنازع جا بزند.

حرکات آرام و سینه جلو دادن ترامپ به معنای آن است که او می‌خواهد خود را فردی قدرتمند نشان دهد.

او گاهی سرخود را بالا گرفته و پشت پلکش را نازک می کند تا نشان دهد که فردی جدی و خطرناک است و همچنین یادآوری کند که او رئیس است

ترامپ هنگام دست دادن، دست دیگرش را روی دستی که با آن دست می‌دهد گذاشته و طرف مقابل را به سمت خود می‌کشاند تا خود را به او تحمیل کند؛ گاهی هم دست طرف مقابل را مدت‌ها در دست خود نگه می‌دارد که به‌طور مثال در جریان دیدارش با «شینزو آبه» نخست‌وزیر ژاپن، ترامپ ۱۹ ثانیه دست وی را می‌فشرد.

ترامپ با باز کردن دست هایش می‌خواهد بگوید چیزی برای مخفی کردن ندارد، ضمن آنکه هدف اصلی‌اش این است که یادآوری کند  او صاحب قدرت است.

حرکات انگشت اشاره رئیس جمهوری آمریکا نیز که اغلب در سخنرانی های مهم او مشاهده می شود، حاکی از آن است که او میخواهد القا کند قادر به حل مشکلات حساس بوده و در حین سخنرانی تمایل به شنیدن حرف دیگری را ندارد.

کاری از بین الملل ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت