پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1396 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 29204

حکم شهردار لنده قطعی شد/ کوچ مشهدی زاده از جهاد کشاورزی به شهرداری

دارا کریمی نژاد گفت: طی حکمی مختار مشهدی‌زاده با سابقه درخشان در عرصه مدیریتی جهاد کشاورزی و توانمند در عرصه پیگیری مشکلات مردم به عنوان شهردار لندهمشخص و در هفته آینده معرفی خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار لنده اظهار داشت: بالاخره پس از تلاش و پیگیری‌های مستمر حکم قطعی شهردار لنده که در جلسات شورای اسلامی شهر لنده مشخص و معرفی شده بوده توسطمسؤولان مربوطه صادر گردید.

به گزارش صدای جنوب،دارا کریمی نژاد  افزود: طبق این حکم مختار مشهدی‌زاده با سابقه درخشان در عرصه مدیریتی جهاد کشاورزی و توانمند در عرصه پیگیری مشکلات مردم به عنوان شهردار لندهمشخص و در هفته آینده معرفی خواهد شد.

فرماندار لنده با اشاره به اولویت‌های شهرداری لنده تصریح کرد: به نظر می‌رسد مهمترین اولویت در هفته اول روی کار آمدن شهردار شناسایی نقاط مهم و ضعف و قوت‌های حوزه شهری لنده و برنامه‌ریزی صحیح در جهت احصاء آن‌ها باشد.

کریمی‌نژاد یادآور شد: با توجه به مشکلات عدیده شهرک‌های متصل به شهر نیاز است شهردار با تمام توان و اولویت‌بندی در این حوزه مشکلات را در این شهرکها رصد و به رفع این مشکلات بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در وهله بعد باید نسبت به المانهای شهری توجه بیشتری داشته باشند و در ارائه خدمات شهری به مردم تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند، چراکه طی ماه‌ها اخیر مشکلات عدیده‌ای در این حوزه مشاهده گردید که لازم است هرچه سریعتر برطرف گردد.

فرماندار لنده به اعتبارات شهرداری لنده نیز اشاره و ادامه داد: اعتبارات شهرداری از رشد قابل توجهی برخوردار بوده ولی هنوز تخصیص نیافته که با توجه به جسارت و توانمندی شهردار جدید امیدواریم در این حوزه مشکل خاصی وجود نداشته باشد و پروژه‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر به اتمام برسند.

کریمی‌نژاد در ادامه گفت: شهرک‌ها درخصوص گازکشی و جدول‌گذاری نیازمند توجه و دقت بیشتری هستند که امیدواریم شهردار با همکاری ادارات متولی بتوانند نسبت به برطرف کردن مشکلات آنها اقدام نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت