پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1396 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 29414

دستگیری سارقان درون خودرو با ۱۱ فقره سرقت در شهر یاسوج

ماموران کلانتری ۱۲ گلستان شهر یاسوج با انجام گشت زنی های هدفمند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند دو نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار را در یک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از شناسایی باند دو نفره سرقت درون خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت در شهر یاسوج خبر داد.

سرهنگ «علی کرم بازیان» در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در هسته مرکزی شهر یاسوج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ گلستان شهر یاسوج با انجام گشت زنی های هدفمند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند دو نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار را در یک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات پلیس، سارقان به ۱۱ فقره سرقت درون خودرو در هسته مرکزی شهر یاسوج اعتراف کردند.

سرهنگ بازیان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی ، خودروهای خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت