پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1396 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 29986

در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد رخ داد؛

درگیری لفظی معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با مدیرکل راه وشهرسازی

سید انتظام سهمگین معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کلیپی از وضعیت نامناسب ساختمان سازی در یاسوج نشان داد که منجر به درگیری لفظی باعلیمردانی مدیرکل راه وشهرسازی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد کلیپی از وضعیت نامناسب ساختمان سازی در یاسوج نشان داد شد که منجر به درگیری لفظی میان دو مدیر شد.

به گزارش «صدای جنوب»، نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های استان برگزار شد.

در این نشست سید انتظام سهمگین معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کلیپی از وضعیت نامناسب ساختمان سازی در یاسوج نشان داد که منجر به درگیری لفظی میان این دو مدیر شد.

در میانه پخش کلیپ تصویری از معضلات ساختمان سازی استان، علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سهمگین گفت: با پخش این کلیپ عملکرد همه استان را زیر سوال بردید.

وی گفت: امروز در تاکسی هم بنشینیم راننده تاکسی هم می تواند از مشکلات انرژی اتمی سخن بگوید، این کار مشکلی نیست، باید راهکار ارائه داد، اینطور که شما می گویید هیچ کاری در استان نشده است.

علمیردانی ادامه داد: خودتان ۱۰ سال رئیس سازمان نظام مهندسی استان بودید و مشکلات و خرابکاری‌ها را برطرف می‌کردید؟ من آمدم تمام خرابکاری‌های استان را درآوردم و دارم درست می‌کنم.

سهمگین در جواب گفت: من فقط شما را زیر سوال بردم و کار خودم را انجام دادم.

دبیر شورای فنی استان گفت: این عادت آقای علیمردانی است، همیشه از پاسخ گویی طفره می رود و بحث را عوض می کند.

سهمگین گفت: من زمانی در سازمان نظام مهندسی بودم هم بحث ناظران خبره و هم نظارت ها و موضوع گاز را به مرحله تصیب رساندم، این مشکل من نیست بعد از من دستگاه های نظارتی نظارت نکردند و همه چیز رشته شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت