پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 30866

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

هرگونه عملیات عمرانی حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان از ۲۵ اسفند ماه ممنوع است

عزیز فیلی در جلسه کارگروه گردشگری استان اظهار کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان حداکثر تا بیستم اسفند ماه جاری تمام عملیات های عمرانی خود از قبیل تعمیرات و حفاری را به پایان برسانند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای تحقق هدفگذاری های ستاد خدمات سفر استان، هرگونه عملیات عمرانی حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان از ۲۵ اسفند ماه در استان ممنوع است.

عزیز فیلی در جلسه کارگروه گردشگری استان، تاکید کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان حداکثر تا بیستم اسفند ماه جاری تمام عملیات های عمرانی خود از قبیل تعمیرات و حفاری را به پایان برسانند.

فیلی به تامین اعتبار برای جشنواره های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان پیشنهاد خود را برای تامین اعتبار این بخش اعلام می کند.

فیلی با بیان اینکه، بهره گیری از ظرفیت های بکر شهر یاسوج و بخصوص رودخانه بشار برای رواج توریست و گردشگری ضروری است، ابراز داشت: با استفاده از توانایی بخش خصوصی می توان نسبت به اجرای طرح های گردشگری در این حوزه اقدام کرد.

معاون عمرانی استانداری به مشکلات انباشت زباله و آلودگی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: راه اندازی کمپین هایی در این حوزه با مشارکت تمام دستگاه های استان و بهره گیری از ظرفیت مردمی برای بهبود و زیباسازی چهره شهر ضروری است.

فیلی با بیان اینکه، بهبود خط کشی معابر و خیابان ها، لکه گیری، ساماندهی علائم و روکش آسفالت مورد تاکید است، تصریح کرد: تا محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها و در نقاط گردشگر پذیر چنین اقداماتی باید انجام شود.

وی افزود: طی ایام مختلف سال، شهر یاسوج به عنوان مرکز استان شاهد حضور حجم زیاد از گردشگران خواهد بود و باید تسهیل و مناسب سازی برای ایام عید در این شهر بطور ویژه مورد توجه باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت