پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1396 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 31023

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

مشکلی با نماینده کهگیلویه ندارم/ نگاه منطقه ای به مدیریت نداریم

استاندار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مدیرکلی جهاد کشاورزی استان سهم عدل هاشمی و منطقه حوزه کهگیلویه بزرگ است گفت:مبنای ما شایسته سالاری است و نگاه منطقه ای به مدیریت نداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرداری دوگنبدان و جلسه شورای تامین شهرستان در محل فرمانداری گچساران حضور یافت.
به گزارش صدای جنوب، علی محمد احمدی در حاشیه این جلسات در پاسخ به سوال خبرنگاران در این خصوص که آیا معاونت های استانداری را میان نمایندگان تقسیم کرده اید اظهار داشت:اینگونه نیست و هیچ تقسیم بندی وجود ندارد و اگر دقت کرده باشید معاون عمرانی استانداری هیچ وابستگی به نمایندگان ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مدیرکلی جهاد کشاورزی استان سهم عدل هاشمی و منطقه حوزه کهگیلویه بزرگ است گفت:مبنای ما شایسته سالاری است و نگاه منطقه ای به مدیریت نداریم.

احمدی در پاسخ به این سوال که رابطه شما با عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ خوب شده است گفت:بنده با هیچ کسی مشکلی ندارم و رابطه من با همه خوب است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی تقسیم شدن سمت های کلیدی استانداری میان نمایندگان را رد کرد که به باور برخی تحلیل گران نفوذ نمایندگان استان در چینش مدیران استان غیر قابل کتمان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت