پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1396 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 31533

واکنش تند مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به دخالت سیاسیون‌ در انتخاب رییس سازمان جهاد کشاورزی؛

اینجا یک دستگاه تخصصی است نه بخشداری که بخواهید نیروی سیاسی بگذارید

صدور حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی باید سریع‌تر صادر شود و اسیر برخی مقاومت‌های سیاسی و غیرتخصصی نشود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از دخالت برخی مقامات در انتخاب ریاست این سازمان، گفت: اینجا یک دستگاه تخصصی است نه بخشداری که بخواهید نیروی سیاسی بگذارید؛ او گفت که صدور حکم رئیس این سازمان باید سریع‌تر صادر شود و اسیر برخی مقاومت‌های سیاسی و غیرتخصصی نشود.

به گزارش صدای جنوب ، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در بخشی از صحبت‌هایش در جشن انقلاب کارکنان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طولانی شدن انتخاب ریاست این سازمان اظهار کرد: آقای استاندار، نمایندگان مجلس و همه دست‌اندرکاران مدیریت این استان، درد و بلایتان به جان ترامپ، جهاد کشاورزی یک دستگاه تخصصی و علمی است نه بخشداری یا فرمانداری، چرا این همه فشار می‌آورید و مانع می‌شوید تا کارهای جهاد کشاورزی در همه این مدت معطل شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدانید این کارها و دخالت‌ها در انتخاب مدیر ارشد جهاد کشاورزی ظلم به مردم، کارمندان و همه جامعه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه آدم نمی‌داند این دردها را کجا و به کی بگوید، ادامه داد: چرا نمی‌گذارید وزارتخانه مستقل در مورد رئیس جدید این سازمان تصمیم بگیرد؟

حجت‌الاسلام زمانی گفت: مردم نقش و وظیفه خود را در این انقلاب به خوبی ایفا کردند و این ما مسئولان هستیم که باید مراقب باشیم در روز قیامت، شهدا یقه ما را نگیرند.

زمانی اظهار امیدواری کرد که خداوند به همه مسئولان توفیق دهد برای خدا قدم بردارند.

این مسئول در جهاد کشاورزی تصریح کرد: مردم این مملکت در روزهایی که باید به میدان بیایند کاستی‌ها و کم‌کاری‌های برخی مسئولان را فراموش می‌کنند و در دل نگه می‌دارند و برای دفاع از این انقلاب به صحنه می‌آیند؛ همین حضور مردم است که نقشه دشمنان را ناکام گذاشته است.

این‌مسیول گفت که هر جا هم عده‌ای از همین مردم تحریک شدند و برای اعتراض به میدان آمدند باز هم خود مردم جلوی آن را گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اگر راه اسلام و مکتب اهل بیت راهنمای ما باشد به هیچ بن‌بستی نمی‌رسیم اما واقعیت این است که برخی جذابیت‌های دنیا ما را از این چراغ‌های راهنما غافل کرده تا راه را اشتباه برویم.

لازم‌به‌ذکر است که سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر با سرپرستی  الیاس تاج‌الدینی اداره می‌شود و صدور حکم ریاست وی کمی طولانی شده است؛ موضوعی که ادامه آن به بخش کشاورزی و امورات مردم در این بخش لطمه خواهد زد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت