پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1396 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 32577

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

توسعه اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد بدون فرودگاه یاسوج امکان ندارد

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به نقش اساسی حمل و نقل در توسعه استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سریع بودن و دسترسی زودتر به کارها فرودگاه مهم‌ ترین زیرساخت توسعه‌ای هر استان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز و در محل اتاق بازرگانی یاسوج آخرین نشست شورای بخش خصوصی و دولت به مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور اعضا برگزار شد.

سخنران اول این نشست جبار کیانی‌ رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بود که قبل از هر چیز سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج را به خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت گفت.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در ادامه اظهارات خود به نقش اساسی حمل و نقل در توسعه استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سریع بودن و دسترسی زودتر به کارها فرودگاه مهم‌ ترین زیرساخت توسعه‌ای هر استان است.

این فعال اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد به هزینه میلیاردی که برای ساخت این فرودگاه شده اشاره کرد و گفت: فرودگاه این قدر برای دولت‌ها مهم است که هزینه‌ای چند صد میلیاردی برای شهری انجام داده‌اند که روزانه تنها یک پرواز آن هم به تهران دارد.

وی با یادی از جان باختگان این سانحه افزود: آن‌ها از جمله فعالان اقتصادی و پزشکان و نخبگان علمی بودند که وقت برایشان خیلی مهم بود که البته این سوانح نه تنها برای ما بلکه برای همه دنیا اتفاق می‌افتد و البته که برای ما کمتر از بسیاری کشورهای دیگر دنیا اتفاق افتاده است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به از دست رفتن برخی از زحمت‌ها در طول این چند روز اشاره کرد و گفت: در بعضی فضاها مطالبی عنوان شد که این زحمات را خدشه‌دار کرد.

کیانی یادآور شد که باید بپذیریم توسعه استان به ویژه با قابلیت‌های گردشگری وابسته به حمل و نقل هوایی است و پرواز تنها راه نجات استان است که نباید با این سقوط خلایی در اراده ما ایجاد شود، باید پروازها دوباره راه بیفتد تا شاهد توسعه اقتصادی استان باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت