پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1396 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 32620

باحضور پرشور مردم سرفاریاب:

برگزاری مراسم یادبود جان باختگان سانحه هوایی دنا در سرفاریاب(+تصاویر)

مراسم یادبود مسافران جان باخته در سانحه هوایی تهران-یاسوج باحضور پرشور مردم,مسئولان و جمعی از خانواده های داغدیده درمسجدمصلی سرفاریاب برگزارشد

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری صدای جنوب  ازسرفاریاب، مراسم ختم و یادبود چند تن از جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج، سید کرم‌الله و سید رحمت‌الله صالحی‌پرور، نرگس خوبانی، سید طاها و سید ایلیا دانشی واردشیرراد با همکاری خانواده جانباختگان، دفتر امام جمعه و بخشداری ،شهرداری،حوزه مقاومت حضرت ابودالفضل(ع) و با حضور پرشور مردم وجمعی ازخانواده های داغداردر مسجدمصلای سرفاریاب برگزار شد.
دراین مراسم مداحی ،مرثیه سرایی وسخنرانی برگزارشد

بخشدار سرفاریاب ضمن عرض تسلیت به خانواده های بازماندگان سانحه هواپیمای تهران یاسوج از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگاه غفران و رحمت الهی مسئلت نمود.
وی از حضور پرشور و بی نظیر مردم در مراسماتی که بدین مناسبت در سراسر استان تشکیل گردید شرکت کردند تقدیر و تشکر نمود و افزود این مهربانی و نوعدوستی و ابراز عواطف و احساسات شما مردم قدرشناس و همیشه درصحنه باعث التیام آلام داغدیدگان بوده و هست و یقین دارم تشییع جنازه این عزیزان هم تشییع جنازه ای است که باحضور و شعور شما مردم تاریخی و بی نظیر رقم زده خواهد شد.
آتش سودا همچنین از همه نیروهایی که به محض وقوع حادثه در مدیریت بحران استان پای کار آمدند و در کشف محل حادثه و لاشه های هواپیما و نیز در کشف و انتقال اجساد تلاش و کوشش کردند تقدیر و تشکر نمود.
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب همچنین از صبر و بردباری خانواده های جانباختگان این سانحه یاد کرد و افزود این نوع برخورد و نوع بیان این عزیزان نشان از ایمان محکم و یقین آنها به وجود خداوند و دنیای باقی دارد و کمتر کسی میتواند در چنین شرایطی اینگونه باصبر و بردباری برخورد نموده و صحبت کند . لذا همین نوع صحبت این عزیزان امید را در دل مردم زنده میکند.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب در پایان از برگزار کنندگان این‌مراسم هم تقدیر و تشکر نمود و از حاضرین خواست همه دعا کنند تا هرچه زودتر اجساد مطهر این عزیزان سفر کرده به خانواده هایشان بازگردد .

امام جمعه سرفاریاب در این مراسم ضمن تسلیت این حادثه غم‌انگیز به همه خانواده‌های داغدار اظهار داشت: جانباختگان این حادثه جانسوز درواقع همه راداغ دارکرده است اماچطوردرکشورعزای عمومی اعلام نشداین برای مردم ماجای سوال هست؟
سیدفرج الله پژمان باتقدیرازمسولین خدوم وقدردان خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمداوج محرومیت انقدربالاست که فکرنکنم بعضیهاهنوزبدانندکه یاسوج یکی ازشهرستانهای استان کهگیلویه وبویراحمداست.
وی افزود:مسولینی که قبل ازپرواز درقضیه کوتاهی کرده اندبایدپاسخ گوی مردم باشند.
پژمان عنوان کرد:ازبین رفتن همه جانباختگان مظلومانه هست وتاکنون هم اجسادگیرنیومده واین پیام های زیادی برای مسولین می دارد.
وی ادمه داد:مظلومانه رفتن این عزیزان عمق محرومیت این استان رابرای همه مشخص می کند.
وی گفت:دنارامقضرندانیدکه مقصراصلی فراموش می شود.
پژمان بااشاره به خواسته ی مردم به نمایندگان عنوان کرد:ماخواهان استیضاح وزیرراه هستیم وازشماحمایت خواهیم کرد.
خطیب جمعه سرفاریاب ضمن عرض تسلیت به خانواده دانشی بااشاره به خدمات اقای دکتردانشی اظهارداشت :کارهای شمابرای رضاخدابوده وشمارش انهابازبان کم است وانتظارداریم همچون گذشته به خدمات خودادامه داده چراکه دیسک کمریهاومغزاعصاب هامنتظرشماهستند.
دراین مراسم سیدناصرفارابی دروصف جانباختن هم وطنان شعرهایی که خودسراینده انهابودبرای مردم خواند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت