پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1395 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 3344

دادستان یاسوج:

اخذ ورودی از پارک جنگلی مورد تعجب همگان است

کرمی گفت:پیگیر حقوق و مطالبات مردم به ویژه افراد بیکار از دستگاههای اجرایی هستم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دادستان مرکز استان  به نهادهای دست اندرکار تفریح جوانان و ساماندهی پارک ها هشدار داد و گفت: پیگیر حقوق و مطالبات مردم به ویژه افراد بیکار از دستگاههای اجرایی هستم و همچنین به نهادهایی که دست اندرکار تفریح  جوانان و ساماندهی پارک های تفریحی هستند، هشدار می دهم که وضعیت خدمات رسانی خود را اصلاح کنند.

به گزارش صدای جنوببه نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان،  مهراد کرمی  گفت: نهادهای اجرایی راه حلی مناسب برای اشتغال جوانان داشته باشند زیرا با ادامه این روند مشکلات استان روز به روز بیشتر می شود و عرصه برای جامعه ای امن و آرام، تنگ تر می شود.

دادستان مرکز استان یادآور شد: آمارهای به دست آمده نشان می دهد پای بیکاری در بسیاری از جرایم و آسیب ها در میان است و اگر این روند بیکاری در استان حل شود جرایمی چون سرقت، درگیری و مسائلی چون طلاق کمتر می شود، بنابراین به عنوان مدعی العموم از نهادهای اجرایی و وابسته به دولت می خواهم فکری به حال بیکاری فزاینده در استان کنند.

مهردادکرمی با اشاره به ارائه ضعیف خدمات تفریحی در مرکز استان اظهار کرد: بسیاری از مراکز تفریحی از جمله آبشار یاسوج و تنگ گنجه ای خدمات مناسبی به مردم ارائه نمی دهند و به تازگی پارک جنگلی که هیچگونه خدماتی ارائه نمی دهد از مردم ورودی می گیرد و این باعث تعجب همگان شده است.

وی گفت: به کسانی که این مکان ها را اداره می کنند هشدار می دهم که برای اصلاح این وضعیت اقدام کنند زیرا حقوق مردم را نادیده می گیرند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت