پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اسفند 1396 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 33569

امام جمعه سرفاریاب :

تقدیرامام جمعه سرفاریاب ازفرماندارجدیدچرام

سیدفرج الله پژمان باید از آقای فرماندار محترم که توجه ویژه داشتندونشان دادندکه مردعمل هستندتقدیروتشکرداشته باشم .

پایگاه خبری صدای جنوب:
خطیب جمعه سرفاریاب بااشاره به ایه ۴۰سوره احزاب خداوند می فرماید: محمّد (صلّی اللّه علیه و آله و سلّم) پدر هیچ یک از ‌مردان شما نیست لیکن او رسول خدا و خاتم انبیاست، و خدا همیشه بر همه امور عالم آگاه است.
حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان باطرح این سوال که چراپس از اسلام انسانهابه پیامبرجدیدنیازندارد؟گفت: دلیل اصلىِ تجدید نبوّت‌ها و آمدن پیامبران جدید، دو چیز بوده است: یکى تحریف دین سابق، به طوری که کتاب خدا و تعالیم پیامبر پیشین امور بسیارى تحریف شده باشد و دیگرى تکامل بشر در طول تاریخ که مقتضى نزول قوانین جامع‌تر و کامل‌تر بود.
وی افزود:رسوا خدا در اصل خلقت سرسلسه انسان های کامل است .
پژمان به واژه ( الی یوم القیامه)اشاره واظهارداشت :جاودانگر،دین اسلام مستلزم خاتمیت رسول اکرم (ص)است .
سیدفرج الله پژمان باتبریک ولادت امام محمدباقر(ع) گفت :امام باقر(ع)در یکی از پرفضیلت ترین ماه های قمری یعنی رجب به دنیا امدکه درراه دفاع ازدین واشاعه ترویج تشیع به علت مجاهدت هایش سختی های زیادی متحمل شدند.
امام جمعه سرفاریاب با اشاره به سخن رهبرانقلاب درموردامام محمدباقر(ع)اظهارداشت:هدفی که امروز ملت ایران برای ان تلاش می کنندزنده کردن سخن حق در دنیای مادی منحط وگمرا کننده که امام باقر(ع)یک تنه باتعدادی ازاصحاب خودانجام دادند.
پژمان بااشاره به ۲۹اسفندروزملی شدن نفت عنوان کرد: قانون ملی شدن صنعت نفت در واقع پیشنهادی بود که به امضای همه اعضای کمیسیون مخصوص نفت در مجلس شورای ملی ایران در ۱۷ اسفند ۱۳۲۹ به مجلس ارائه شد و مجلس سنا نیز این پیشنهاد را در ۲۹ اسفند ۱۳۲۹ تصویب کرد و پیشنهاد قانونی شد.
وی گفت : زمانی که اولین چاه نفت در ایران کشف شددولت وقت ایران هیچ آگاهی و درکی از این اتفاق مهم نداشت.
پژمان ادامه داد: پایه‌های استعمار در ایران با قراردادهای استثماری استخراج، تولید و فروش نفت خام ایران بنا نهادند وشرکت های خارجی سال ها سرمایه مردم ایران را به تاراج بردند و دولت های وقت ایران هیچ گونه تلاش و توجهی برای احقاق حقوق مردم انجام ندادند.

حجت‌الاسلام پژمان باتبریک مسولیت جدیددکترفتاحی اصل بعنوان فرماندارچرام عنوان کرد: باتوجه به اینکه چندروزی بیش نیست که ایشان مسولیت پذیرفتندامابا رایزنی‌های انجام شده و محبتی که آقای فرماندار داشتند دوبارتاحالاجهت مشکل اب سرفاریاب به این بخش سفرداشتند.

وی ادامه داد: باید از آقای فرماندار محترم که توجه ویژه داشتندودراولین سفرکاری نشان دادندکه عمل گراهستندتقدیروتشکرداشته باشم .
پژمان درپایان ازمردم خواست تانهایت همکاری راداشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت