پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1397 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 35088

در نشست شورای اداری بخش چاروسا مطرح شد

برای حل مشکلات منطقه باید جراحی صورت گیرد/شرکت گاز مانع آسفالت خیابان ها می شود/مدیران چاروسا از اموال بیت‌المال در موارد شخصی استفاده نکنند

حجت الاسلام صلواتی اظهارکرد: برای حل مشکلات منطقه چاروسا می‌بایست جراحی صورت گیرد و این جراحی در موارد گوناگون بایستی انجام شود و سریع هم درمان شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست شورای اداری بخش چاروسا صبح امروز برگزار شد.

در این نشست امام جمعه قلعه رییسی با تبریک اعیاد شعبانیه و تلاش برای وحدت و همکاری میان مسئولین به سفارشات و نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر اشاره و عنوان کرد: حضرت علی(ع) در این دستور‌العمل که دنیایی از معارف است می‌فرماید همگان را به ترس از خدا فرمان می‌دهد و اینکه اطاعت خدا را بر دیگر کارها مقدم بدارد، به همه مدیران سفارش می‌کند نیکوترین اندوخته تو باید عمل صالح باشد.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: لذا همه مدیران تلاش کند این فرمایشات مولا علی(ع) را الگوی و معیار و ملاک مدیریت خویش قرار دهند؛ مولا علی(ع) می فرماید مدیران افرادی که دنبال عیوب دیگران هستند را از خود دور کنند و از مشورت با افراد بخیل و ترسو و حریص خودداری کنند.

وی گفت: چون بخیل تو را از نیکوکاری باز می‌دارد و از فقر و نداری می‌ترساند ترسوها روحیه مدیران را سست می‌کنند و حریص حرص را با ستمکاری در نظرت زیبا جلوه می‌دهد.

صلواتی افزود: مولا علی(ع) می فرماید بدترین مدیران کسانی هستند که اهل گناه  در گناه مدیران قبل تو شریک هستند و از مشورت با چنین  افرادی همگان را منع می‌نماید که انتظار هست بخشدار چاروسا و همه مدیران به فرمایشات مولا علی(ع) توجه کنند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه عنوان کرد: امام علی می‌فرماید هزینه افرادی که اهل گناه نیستند و تعاون برگناه ندارند برای مدیران کمتر و یاریشان بهتر و مهربانشان بیشتر و این افراد را مدیران مشاوران خودشان قرار بدهند.

صلواتی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات منطقه چاروسا می‌بایست جراحی صورت گیرد و این جراحی در موارد گوناگون بایستی انجام شود و سریع هم درمان شود.

وی به حضور ضعیف مسؤولان در نماز جمعه اشاره و بیان کرد: حضور مسؤولان در نماز جمعه و برنامه‌های فرهنگی باعث امید در مردم می‌شود و نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است و همه باید این قلب را تقویت کنند و هر مسؤولی در چهارچوب نظام و انقلاب و امام و شهدا و در جهت تقویت گفتمان ولایت اقدام نماید بنده از او حمایت خواهم کرد.

صلواتی به مشکلات سه کیلومتر مسیر قلعه رئیسی به دهدشت اشاره و خاطرنشان کرد: بخشدار باید به عنوان نماینده دولت پیگیر مشکلات این سه کیلومتر باشد چرا که نمی‌توان با حداقل امکانات یک مسیر پر پیچ و خم را به سرانجام رساند.

وی افزود: با وجود اینکه پیمانکار آن فرزند همین منطقه است و به گفته خودش با پول خودش کار کرد ولی نمی‌توان این مسیر سخت را به این شکل تکمیل کرد و باید مشخص شود که چرا مدیرکل راه و شهرسازی به خود اجازه نمی‌دهد از این مسیر بازدید کند.

امام جمعه قلعه رئیسی به مدیران پروازی در این منطقه هم اشاره و عنوان کرد: همانطور که از صحبت رئیس ثبت احوال منطقه مشخص بود مسیر سخت دهدشت به قلعه رئیسی جوابگوی رفت و آمد مدیران نیست و باید وضعیت مدیران پروازی که تاکید جناب استاندار هم است مشخص شود چرا که اگر مدیر در منطقه باشد مشکلات را بهتر لمس می‌کند.

*
علی‌صالح محمودی نیز ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شایسته است جشن‌های شعبانیه به شکل باشکوه و با مشارکت بالای مردم برگزار شود.

بخشدار چاروسا  با انتقاد از مدیرانی که با تاخیر در جلسات شرکت می‌کنند تصریح کرد: مدیران باید توجه داشته باشند که در جلسات به موقع شرکت کنند و نظم در جلسات را رعایت کنند تا جلسات با نظم بهتری برگزار شوند.

وی از مدیران خواست برنامه‌های خود را ارائه دهند تا بتوان نسبت به آنها برنامه‌ریزی‌های مناسب را انجام داد.

محمودی به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و تاکید کرد: مدیران تلاش کنند در ادارات، بین مردم و کارکنان در راستای تحقق شعار سال تبلیغات و از کالای ایرانی استفاده کنند.

وی در خصوص  حفظ بیت‌المال از سوی مدیران  یادآور شد: مدیران باید در حفظ  بیت‌المال کوشا بوده و از اموال بیت‌المال در موارد شخصی استفاده نکنند.

محمودی بر حفظ محیط زیست برای نسل‌های آینده و همچنین حفظ  گونه‌های گیاهی کمیاب و در معرض انقراض تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش و امام جمعه در جهت آگاهی‌رسانی به مردم نقش مهمی دارند.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: مشکل همه کارها و پروژه‌ها کمبود اعتبارات نمی‌باشد چرا که بسیاری از مشکلات را می‌توان با تعامل ادارات دستگاه‌ها و مردم حل کرد.

*
درادامه فیض الله آبرود  عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد جشن اعیاد شعبانیه را باشکوه هر چه تمام برگزار کنیم ولی شهرداری تنها در برنامه فرهنگی نمی‌تواند کار کند بلکه دیگر ادارات باید در این زمینه همراهی کنند.

شهردار قلعه رئیسی به عملکرد خود در ماه گذشته اشاره و گفت: به روز کردن حقوق پرسنل، آذین بندی ورودی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی، تخریب و حفاری اداره گاز و تکمیل حفاری آن، شروع بکار و افزایش پارک محله‌ای در ورودی شهر از اقدامات شهرداری است.

وی نصب تندیس در ورودی شهر به سمت روستای شوتاور و بازگشایی مسیر از ورودی به سمت دهدشت در روزهای آینده از مهمترین برنامه اجرایی و در حال انجام شهرداری قلعه رئیسی عنوان کرد.

آبرود با انتقاد از کنده کاری اداره گاز و رها کردن حفاری‌ها افزود:  پیمانکار گازرسانی شهر قلعه‌رئیسی پروژه را نیمه تمام رها کرده و این جای نقد دارد و شهروندان از این وضعیت ناراضی هستند.

آبرود تاکید کرد: کنده کاری در بسیاری نقاط سطح شهر بسیار افزایش یافت و نیاز به آسفالت دارد که شهرداری آمادگی کامل نسبت به آسفالت دارد ولی اداره گاز به ما اجازه آسفالت نمی‌دهد و امیدواریم مدیرعامل گاز استان روند انشعاب گذاری را هر چه سریع تر آغاز کند تا مشکلات مردم شهرها در طول مسیر کمتر شود.

شهردار قلعه رئیسی به معضلات سطح شهر هم اشاره و خاطرنشان کرد: از مسئولین و بزرگان می‌خواهیم در زمینه برطرف شدن معضلات ما را کمک کنند تا بسیاری پروژه‌ها این شهر تکمیل شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت