پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1397 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 36065

صدای جنوب گزارش می دهد:

وضعیت نابسامان خیابان اصلی سرفاریاب و رنجی که مردم می برند

شورای شهر وشهرداری باید نگاه جامع کلان و عامه پسند داشته باشد.چراکه این همه هزینه ساخت پل واسفالت خیابانهاوجداول می شود؟

پایگاه خبری صدای جنوب:

این روزها در هر گوشه‌ای شهر سرفاریاب که قدم برداری یا از شهرداری مشغول فعالیت بوده یا نشانه‌هایی از فعالیت انجام‌شده به‌جای مانده است.

از ورودی تا خروجی متاسفانه بنای شهری وجود ندارد و بیشتربه روستاشبیه هست چراکه شهروندان به سلیقه و روش خوددرخیابان اقدام به ساخت وسازنموده اند ودربازگشایی ورودی وخروجی علی رغم خریدزمین توسط راهداری به عرض ۳۵متر درسال های گذشته از مالکین از بازگشایی خوداری می کنند و ضمن مقاومت دربرابر دستگاه های مسئول همکاری لازم راندارند.
درساخت سازهاهم که دهیاری هاوشورای قبل باگرفتن تعهدنامه خدمات لازم را به اماکن شخصی ودولتی واگذارکرده اند.
امادراین زمینه نکته قابل ذکروتامل اقدام مالکین به سنگ چینی پیاده روی خیابان اصلی شهرمی باشدکه چهره شهر را زشت و زشت تر از قبل کرده است .
از ابتدای خیابان امام خمینی(ره)  تا انتهای خیابان به دلیل مواردذکرشده در تردد خودروها و وسایل نقلیه مشکل ایجاد شده وشهروندان ناراضی میباشند.
اما مشکل عمده ایجاد وضعی نامناسب که درحال حاضرگریبان گیرشهرشده است اینکه هرکس اقدام به تصرف پیاده روخیابان می کند .

یکی از رانندگان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هنگام عبور از این خیابان برای لذت بردن ازاین طبیعت خدادادی و جهت رفاه حال مسافرین ومردم بازگشایی خیابان هاصورت گیردتاچهره شهرزیباترگردد.

این راننده افزود: همواره به دلیل نامناسب بودن وضعیت خیابان‌های شهرگردش گران بامشکل مواجه می‌شود وشهروندان ناراضی می شوند.
این خیابان از خیابان‌های اصلی خریدوفروش شهر بوده ومی توانددراشتغالزایی برای مردم تاثیربه سزایی داشته باشد ولی این روزهاحال وروزخوشی نداردوهر روزجایی ازان تصرف می گردد.
گ.ت یکی از کاسبان و مغازه‌داران این خیابان در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جنوب اظهار کرد: ما مخالف توسعه در شهر نیستیم ولی چرا اگرمسئولین به فکرمردم هستندخدمات کسانی راکه حریم رارعایت نمی کنندقطع نمی کنند .
شهروندی دیگری گفت:اگرورودی وخروجی ازطرف اداره راه وشهرسازی خریداری شده چرابازگشایی صورت نمی گیرد؟
شورای شهر وشهرداری باید نگاه جامع کلان و عامه پسند داشته باشد.چراکه این همه هزینه ساخت پل واسفالت خیابانهاوجداول می شود؟
با همه این شرایط نیازهست که دراجرای پروژه دقت لازم صورت گیرد که مشاهده می شودکه دراجرای پروژه ها نواقصاتی صورت گرفته وشهروندان ناراضی هستند.
درهرصورت باتوجه به گزارش قبلی مبنی برمسدودکردن جاده درسرفاریاب این اقدام به یک رویه تبدیل شده که شهروندان ضمن اینکه دربازگشایی علی رغم‌درحریم بودن همکاری نمی کنند کارشکنی هایی نیز صورت می گیرد

به گزارش صدای جنوب ازسرفاریاب ، اقدامات اخیر که به همین سادگی به یک رویه تبدیل شده است ، می طلبد که مسئولین چه نظارتی ، چه اجرایی و چه قضایی ، هر کدام به سهم خود اقدامات لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد چنین اقدامات ضد فرهنگی و ضد اجتماعی و ازهمه مهمتر تنش آفرین نباشیم.

شهردارسرفاریاب مکاتبات لازم جهت پیگری مواردتخلف انجام داده ومنتظراقدامات مسئولین نظارتی وقضایی می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت