پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1397 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 37774

رئیس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه:

نمایشگاه ملی «صنایع دستی و سوغات بومی» در دهدشت برگزار می شود

سیاوش زمان اظهار کرد: نمایشگاه ملی «صنایع دستی و سوغات بومی» به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه با همکاری شهرداری و شورای شهر در دهدشت برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه اظهار کرد: نمایشگاه ملی «صنایع دستی و سوغات بومی» به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه با همکاری شهرداری و شورای شهر دهدشت با حضور نمایندگانی از سراسر کشور در قالب ۱۳۰ غرفه به مدت ۱۰ روز در شهر دهدشت برگزار می‌شود.

سیاوش زمان برگزاری این نمایشگاه را در راستای تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی»، و همچنین حمایت از صنعتگران و هنرمندان ملی واز همه مهمتر معرفی هنرمندان بومی شهرستان، کالای تولیدی و سوغات محلی  عنوان کرد.

زمان با بیان اینکه گسترش و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، تبادل افکار بین هنرمندان و صنعتگران در جهت ارتقای کیفیت تولید داخلی حائز اهمیت است تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی است تا هنرمندان صنایع دستی آثار خود را به دیگر نقاط کشور عرضه کنند و با سایر هنرمندان به تعامل برسند.

رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه از تمامی دستگاه ها و نهادهای مختلف که در برگزار شدن این نمایشگاه همکاری داشتند تشکر نمود.

زمان گفت : به دلیل جابه جایی مکان برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات بومی از سالن سرپوشیده فرمانداری به پارک شهید دستغیب در جهت  بازدید بیشتر از غرفه‌ها زمان افتتاح  تغییر کرد که نیروی انتظامی و سپاه پاسداران جهت برقراری امنیت کامل در مدت برگزاری جشنواره در پارک شهید دستغب حضور دارند.

زین العابدین بالوایه رئیس شورای شهر دهدشت نیز عنوان کرد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات بومی به همت اداره میراث فرهنگی شهرستان و شهرداری وشورای شهر دهدشت برگزار می‌شود که شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت درچارچوب حمایت از برنامه های فرهنگی ازاین اقدام حمایت کرده و با برگزار کنندگان همکاری می کند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت