پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1397 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 38148

مراسم تجلیل از خادمین موکب اربعین حسینی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه برگزار شد

مراسم تجلیل از خادمین موکب اربعین حسینی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت درمحل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم تجلیل از خادمین موکب اربعین حسینی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان وامام جمعه شهردهدشت  و خادمین موکب در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه  برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهردهدشت با بیان مطالبی در خصوص اهمیت اجر اخروی خدمت به زوار امام حسین (ع) گفت: مرز خرمشهراز میان سه مرز موجود در کشور از لحاظ خدمات رسانی مواکب و شور حسینی در خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع)    متمایزبوده و مردم با تمام وجود از زائرین استقبال و پذیرایی می نمایند. وی از خادمین موکب هیئت رزمندگان اسلام شرستان کهگیلویه که در طول ایام اربعین حسین در جهت خدمت به زوار تلاش و زحمات شبانه روزی انجام داده اند و تمام کسانی که در این زمینه به این عزیزان کمک کرده اند تقدیر کرد .موکب هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه در محل ۵کیلومتری ورودی شهر بهبهان در ایام اربعین حسینی به زوار امام حسین (ع) با ارائه  غذا ، چای ، قهوه ، محل خواب به طور شبانه روزی و مستمر خدمت می کرد .

سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات خادمان زائران پیاده اربعین حسینی(ع) در موکب هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان ابراز داشت: باید از تجربیات به‌دست‌آمده استفاده کرد تا در سال‌های آتی این مجموعه بهتر از گذشته کار را به نحو احسن انجام بدهند.وی گفت ۴١روز این موکب برپاشدودر این مدت٣۴۰٣۰۰نفر نیز پذیرایی صورت گرفت.

برپایه گزارش صدای جنوب، سیدمحتبی خوش رفتار ،سیدروح الله احمدی و سید مجتبی تقوی از خبرنگاران کهگیلویه در برگزاری این موکب نقش بارزی داشتند که از انها نیز تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت