پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1397 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 38226

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه عنوان کرد:

برگزاری رایگان کلاس‌های آموزش صنایع دستی برای مددجویان بهزیستی کهگیلویه

به مناسبت هفته بهزیستی عصر امروز رئیس و پرسنل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان از مددجویان توانبخشی دهدشت بازدید و از زحمات و تلاش‌های مدیر بهزیستی شهرستان و کارکنان این مجموعه به جهت خدمت‌گزاری به جامعه هدف قدردانی کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت هفته بهزیستی عصر امروز رئیس و پرسنل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان از مددجویان توانبخشی دهدشت بازدید و از زحمات و تلاش‌های مدیر بهزیستی شهرستان و کارکنان این مجموعه به جهت خدمت‌گزاری به جامعه هدف قدردانی کرد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: هفته بهزیستی هفته مهر، دوستی، صفا و صمیمیّت و فرصتی برای ارج نهادن به خدمت‌رسانی عوامل این سازمان است.

سیاوش زمان، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی افزود: یاد و نام همه زحمت‌کشان بهزیستی را گرامی می‌داریم  و به همه مهرورزان فداکار این نهاد مقدّس جمهوری اسلامی خسته نباشید می‌گوییم.

وی،گفت: از آنجایی که سازمان بهزیستی خدمت‌رسانی به محروم‌ترین اقشار جامعه و انسان‌هایی که بنا به دلایل محیطی، اجتماعی، اقتصادی، ارثی و داشتن مشکلات جسمی روانی،عاطفی، دچار عدم تعادل شده‌اند و بدون حمایت‌های مالی و خدمات دولت، قادر به توانایی و خودکفایی اقتصادی نیستند را انجام می‌دهند از مهمترین و در عین حال مقدس‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه احسان و دستگیری توفیق الهی است که تنها نصیب عدّه‌ای می‌شود که لایق لطف خدا هستند، ادامه داد: خیری که خدمت‌گزاران این نهاد به دیگران می‌رسانند، در صندوق آخرت بایگانی و سپرده قیامت آنها است.

وی از همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بهزیستی خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزش صنایع دستی برای مدد جویان بهزیستی رایگان برگزار خواهد شد.

در ادامه این دیدار جهانگیر افشانده رئیس اداره بهزیستیشهرستان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس میراث فرهنگی و مجموعه همکارانش این حضور را مایه دلگرمی کارکنان بهزیستی عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به خدمات خوب و ارزشمند اداره میراث فرهنگی شهرستان در ابعاد مختلف و همچنین از تعاملات خوبی که بین هر دو اداره هست به نیکی یاد کرده و خواهان ادامه همکاری و تعامل هر دو اداره شد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت