پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1397 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 39463

استاندار:

روند اجرای طرحهای هادی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد شتاب گیرد

احمدی اضافه کرد: خدمات نظام در مناطق مختلف استان خوب است، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری انجام داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید روند اجرای طرحهای هادی روستاهای استان شتاب گیرد .

به گزارش صدای جنوب، علی محمد احمدی در دیدار با مردم بخش کبگیان شهرستان بویراحمد افزود: مسائل و مشکلات مختلف بخش کبگیان در شورای اداری مطرح شد و هدفگذاری ها برای توسعه زیرساختی بخش های مختلف آن انجام شده است .

وی با اشاره به خدمات مختلف نظام، اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام خدمت است و آنچه در بخش کبگیان می بینیم حاصل تلاش ۴۰ ساله نظام و به برکت خون شهداست .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همت همه جانبه برای رفع مشکلات بخش کبگیان مورد تاکید است و از ظرفیت ها برای رفع مشکلات این بخش استفاده می شود .

احمدی با اشاره به بهسازی اصولی در مسیر یاسوج به چیتاب، تصریح کرد: در حوزه راه های روستایی نیز بهسازی و آسفالت عملیاتی می شود .

وی خواستار توجه به ظرفیت گردشگری بخش کبگیان شد و ادامه داد: اتصال به جاده پاتاوه دهدشت نقش موثری در توسعه گردشگری منطقه خواهد داشت .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۹ روستای بخش کبگیان با مشکل آب مواجهند، عنوان کرد: آبرسانی کوتاه مدت و اجرای برنامه بلند مدت از جمله اهداف توسعه حوزه آب بخش کبگیان است .

احمدی با تاکید بر رشد ظرفیت های ورزشی بخش کبگیان از رفع مشکلات این بخش در آینده ای نزدیک خبر داد و  بیان کرد: در حوزه برق نیز اصلاحات شبکه ای و توسعه ظرفیتی محقق خواهد شد .

وی از بستر سازی برای تبدیل بخش کبگیان به عنوان یک منطقه گردشگری خبر داد و تاکید کرد: در حوزه های مختلف زیرساختی و به ویژه بخش مخابرات اقدامات لازم انجام می شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پیگیری مصوبات، گفت: در آینده ای نزدیک بررسی روند مصوبات مختلف انجام می شود و با سفر به بخش های مارگون و لوداب، جمع بندی لازم سه منطقه محقق و با طرح موارد در نشست پیگیری مصوبات، هدفگذاری ها عملیاتی می شود .

احمدی اضافه کرد: خدمات نظام در مناطق مختلف استان خوب است، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری انجام داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت