پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1397 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 39817

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت آغاز هفته دولت

این هفته فرصت مناسبی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش های مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شده و باور داشته باشند که دولتمردان خدمت به مردم و ایجاد جامعه ای سراسر امید و شور و نشاط را اولویت و سرلوحه کار خود قرار داده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه در پیامی فرارسیدن هفته دولت راتبریک گفت .

در پیام جعفر نیکبخت آمده است:

بنام خدا

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام «رجایی»و « باهنر»مزین و هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.
این هفته همچنین فرصت مناسبی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش های مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شده و باور داشته باشند که دولتمردان خدمت به مردم و ایجاد جامعه ای سراسر امید و شور و نشاط را اولویت و سرلوحه کار خود قرار داده اند.
بی شک تداوم پیشرفت های انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها فقط باهمدلی همراهی خدمتگذاران نظام با ملت شریف ایران میسر خواهد شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت ،این هفته را به همه دولت مردان تبریک عرض می نمایم وتوفیق بیش از پیش در خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

جعفر نیکبخت
سرپرست فرمانداری کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت