پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1395 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 4007

استاندارهمدان ازسیدصفدرحسینی حمایت کرد؛

افتخارم این است که همیشه با صفدر حسینی این سید پاک و پاکدست مرتبط باشم

وی که با پایگاه خبری همدان نیوز صحبت می کرد تصریح نمود: افتخارم این است که همیشه با صفدر حسینی این سید پاک و پاکدست مرتبط باشم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پس از حمایت افشانی استاندار استان فارس ازسیدصفدرحسینی درماجرای فیش حقوقی وی، که منجر به استعفایش شد ،این بار استاندار همدان از مدیر سابق صندوق توسعه ملی حمایت نمود.

به گزارش صدای جنوب،محمدناصرنیکبخت در پاسخ به این سوال که «با توجه به ارتباط خانوادگی وی با صفدر حسینی آیا با برکناری رئیس صندوق توسعه ملی خللی در رایزنی های او برای جذب تسهیلات ایجاد خواهد شد یا خیر؟»، گفت: صفدر حسینی برکنار نشد، استعفا کرد و سه بار نیز اعلام کرد که امور رسیدگی و حقوق وی هم طراز شود.

وی که با پایگاه خبری همدان نیوز صحبت می کرد تصریح نمود: افتخارم این است که همیشه با صفدر حسینی این سید پاک و پاکدست مرتبط باشم.

نیکبخت با بیان اینکه هیچ مانعی برای دریافت امکانات از مرکز وجود ندارد، یادآور شد: صندوق توسعه ملی با دیگر مراکز فرقی نمی کند؛ مگر من در مراجعه به دیگر بانکها، سازمانها و وزارت خانه ها برای همدان امکانات و تسهیلات نمی گیرم.

استاندار همدان تأکید کرد: من پیگیری هایم را انجام می دهم و نمی توانند به همدان تسهیلات ندهند و بازهم اعلام می کنم که هیچ مانعی برای دریافت تسهیلات وجود ندارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت