پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1395 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 4174

آخرین وضعیت محیط بان دنا؛

محیط بان مصدوم به یاسوج منتقل شد/فرداعمل جراحی انجام می شود

ه گزارش صدای جنوب، سید اسدالله هاشمی، اظهار داشت: عصر شنبه، ۱۹ تیرماه در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده دنا در نزدیکی روستای خفر مأمورین حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴ شکارچی متخلف درگیر شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محیط‌بان دنا هم اکنون در وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برد گفت: فردا عمل جراحی برای خروج گلوله باقیمانده در دست این محیط‌بان در شهر یاسوج انجام شود.

به گزارش صدای جنوب، سید اسدالله هاشمی، اظهار داشت: عصر شنبه، ۱۹ تیرماه در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده دنا در نزدیکی روستای خفر مأمورین حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴ شکارچی متخلف درگیر شدند.

وی با بیان اینکه این شکارچیان ورود غیرمجاز به منطقه حفاظت شده داشتند افزود: در این درگیری یکی از پرسنل حفاظت محیط زیست به نام سید جواد عمادی از ناحیه آرنج دست چپ مصدوم و جهت مداوا به شهرستان سمیرم منتقل شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این محیط‌بان هم اکنون در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد تصریح کرد: در بیمارستان سمیرم اقدامات اولیه انجام و محیط‌بان زخمی ترخیص شد و قرار است فردا عمل جراحی برای خروج گلوله باقیمانده در دست این محیط‌بان در شهر یاسوج انجام شود.

هاشمی با بیان اینه نوع اسلحه بکار برده شده توسط شکارچیان هنوز مشخص نیست گفت: احتمال وجود ترکش گلوله در دست این محیط‌بان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شکارچیان متخلف تاکنون شناسایی نشده‌اند بیان کرد: متأسفانه به علت تاریکی هوا و وسعت زیاد منطقه شکارچیان متواری شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا حاشیه امنیت خوبی برای محیط‌بانان این استان وجود دارد گفت: ما طبق قوانین و اختیاراتی که قانون در اختیار ما قرار داده کار می‌کنیم و حاشیه امنیت نسبتا خوب است، اما باید مردم کمک کرده و مشکلات و معضلات زیست محیطی کاهش یابد.

هاشمی در مورد محدوده اختیارات محیط‌بانان نیز گفت: محیط‌بانان آزاد هستند که در چارچوب قوانین اقدام کنند.

تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت