پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مهر 1397 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 42261

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۳۵۹ تعاونی غیر فعال در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شد/نقش موثر بانوان در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی

پروانه نیک مرام یکی از اهداف و اولویت‌های مهم این اداره کل را توسعه تعاونی‌ها برای بانوان دانست و افزود: بانوان در تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» و نیز عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵۹ تعاونی غیر فعال در این استان شناسایی و با تکمیل فرم‌های نظارت عمومی، مالی و مدیریتی تعیین تکلیف و از فهرست آمار تعاونی‌های موجود خارج شدند.

به گزارش صدای جنوب، پروانه نیک مرام روز سه شنبه اظهار داشت: برای ۶ ماهه دوم سال جاری نیز ۳۰۰ تعاونی غیر فعال تعیین تکلیف و از آمار و اطلاعات این اداره کل خارج خواهند شد.
وی افزود: رویکرد و راهبرد اساسی این اداره کل در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، کارآمدی و تثبیت فعالیت و وضعیت موجود اشتغال تعاونی‌های تولیدی فعال در بخش‌های مختلف است.
نیک مرام بیان کرد: تعداد تعاونی‌های فعال یک هزار و ۴۰۸ مورد، تعاونی‌های غیر فعال یک هزار و ۳۵ مورد و تعاونی‌های در دست اجرا ۷۲۲ مورد هستند.
وی عنوان کرد: در مجموع ۱۰۷ تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد با مبلغ یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۲ هزار و ۴۵۹ نفر در سامانه کارا ثبت نام شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این تعداد ۴۷ طرح با اشتغالزایی ۸۱۵ نفر در کمیته فنی اشتغال تصویب و به بانک‌های عامل استان ارسال شدند.
وی ابراز داشت: از مجموع ۴۷ طرح تاکنون ۳۴ طرح به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۵۸۸ نفر تسهیلات روستایی و عشایری پرداخت شده و ۱۳ طرح دیگر در مرحله پرداخت هستند.
وی ایجاد تعاونی‌های تخصصی، کارآمد و توانمند برای نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه ضروری دانست و گفت: تقویت و حمایت از تعاونی‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنان در دستور کار قرار گرفته است.
نیک مرام همچنین یکی از اهداف و اولویت‌های مهم این اداره کل را توسعه تعاونی‌ها برای بانوان دانست و افزود: بانوان در تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» و نیز عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت