پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1397 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 42556

دستاورد جلسه با مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور/

سردار هاشمی پور:برای آبرسانی به دیشموکـ یکصد میلیارد ریال اختصاص یافت/پروژه آبرسانی به لیکک تسریع می شود

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درجلسه بامسئولان استان دوطرح مهم آبرسانی به لیکک و دیشموک رابررسی کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز جلسه ای با حضور سردار هاشمی پور، مهندس جانباز معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استاندار، دکتر فیلی و مسئولان استانی( مدیران عامل آبفای شهری و روستایی) جهت بررسی پروژه های آبرسانی کهگیلویه بزرگ در وزارت نیرو برگزار شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهارداشت: حقیقتا مردم نجیب شهر دیشموک در موضوع آب شرب مشکل اساسی دارند و لازم است که وزارت نیرو و مسئولان استانی برای جلوگیری از هرگونه بحران اجتماعی و همچنین ایجاد امیدواری در مردم سریعتر وارد عمل شوند.

هاشمی پور انتقال سریعتر آب به منطقه دیشموک را بسیار ضروری دانست و افزود: جهت تسریع در اجرای خط انتقال آب از رودخانه گندمکار، ابتدا می بایست گلوگاه های اصلی پروژه شامل ایستگاه پمپاژ و مخزن آن به مناقصه بروند و عملیات اجرایی آن نیز در سال جاری آغاز گردد.

براساس گزارش صدای جنوب، در این جلسه پیشنهاد نماینده مردم در جهت اجرای سریعتر پروژه، مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تخصیص و تامین اعتبار گردد.

درادامه سردار هاشمی پور در خصوص آب شرب شهر لیکک نیز اظهار داشت: با توجه به خلع ید شدن پیمانکار این پروژه، لازم است مسئولان استانی با برگزاری مناقصه محدود نسبت به ادامه کار اقدام نمایند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: جهت تسریع در کار با توجه به مسیر عبور خط انتقال آب، ضرورت دارد که لوله های فولادی توسط وزارت نیرو خریداری شوند و یا لوله GRP جایگزین لوله فولادی گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت