پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 آبان 1397 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 42987

عدل هاشمی پور خطاب به گزینه وزارت راه و شهرسازی:

مناطق محروم و کمتر توسعه یافته همچنان منتظر اقدامات جهادی مسئولان هستند

نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت:مناطق محروم و کمتر توسعه یافته همچنان منتظر اقدامات جهادی مسئولان خصوصا در حوزه راه و شهرسازی هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ اظهارداشت:مناطق محروم و کمتر توسعه یافته همچنان منتظر اقدامات جهادی مسئولان خصوصا در حوزه راه و شهرسازی هستند

مهندس عدل هاشمی پور خطاب به دکتر محمد اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی که برای معرفی برنامه‌های خود در فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود نکات مهمی را  لازمه ی رفع محرومیت و موجب پیشرفت دانست و گفت:استفاده از مشاورین و مدیران توانمند، کارامد، انقلابی با روحیه ای جهادی در این موقعیت حساس بیش از هر چیز دیگری ضرورت دارد که امید است در رأس برنامه‌هایتان باشد.
هاشمی پور افزود: با مجلس شورای اسلامی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تعامل مثبت و سازنده داشته باشید.
وی ادامه داد: برای اتمام طرح ها و پروژهای نیمه تمام که فرسایشی شده و متاسفانه موجب نارضایتی مردم و بیزاری آنان از مسئولان شده است برنامه ریزی جدی شود.
وی  سامان بخشی به مسکن مهر در کشور و نیز در حوزه انتخابیه راراهبرد مهمی بیان کرد و گفت  علاوه بر بی توجهی در کیفیت ساخت و عدم نظارت در حین اجرا، فاقد مدرسه، مسجد، محوطه سازی، پارک محله ای و محل تفریحی هستند که این امر باعث نگرانی و اعتراض مردم و ساکنان مسکن مهر شده است.
نماینده کهگیلویه بزرگ افزود:مناطق محروم و کمتر توسعه یافته همچنان منتظر اقدامات جهادی مسئولان خصوصا در حوزه راه و شهرسازی هستند که انتظار دارم با نگاه ویژه در دستور کارتان باشد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: امیدوارم دکتر محمد اسلامی در صورت جلب رأی اعتماد مجلس و تصدی وزارت راه و شهرسازی به این موارد جامه عمل بپوشاند و موجبات پیشرفت و رضایت ولی نعمتان انقلاب را فراهم آورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت