پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آبان 1397 ساعت 12:08:: شناسه خبر: 43086

فرماندار کهگیلویه:

کهگیلویه قربانی جناح بندی سیاسی و قومیتی است

فرماندار کهگیلویه گفت: استفاده از ظرفیت‌ها سرلوحه کار استاندار قرار گرفت و تداوم این برنامه‌ها و سیاست باعث می‌شود استان و شهرستان از این وضعیت خارج شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جعفر نیکبخت صبح امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار برگزار شده بود سیاست استاندار در مبارزه با قومگرایی و جناح‌بندی نامتعارف را متذکر شد و اظهار داشت: با انتصاب استاندار به عنوان نماینده عالی دولت راه خوبی در درمان دردهای استان در پیش داریم.

فرماندار کهگیلویه گفت: استفاده از ظرفیت‌ها سرلوحه کار استاندار قرار گرفت و تداوم این برنامه‌ها و سیاست باعث می‌شود استان و شهرستان از این وضعیت خارج شود.

نیکبخت با بیان اینکه عوامل بسیاری دست به دست هم داده که این استان بویژه شهرستان کهگیلویه نتواند به توسعه لازم دست یابد، ناکارآمدی،بی‌مسؤولیتی و دامن زدن به مسایل جناحی و قومیتی را از جمله عوامل توسعه‌زدایی عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه با تشریح سیمای شهرستان تصریح کرد: خدمات نظام اسلامی از ابتدا تاکنون بر کسی پوشیده نیست و در جهت عمران و محرومیت‌زدایی خدماتی انجام گرفته است.

نیکبخت اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه با چهار بخش ۱۳۱ هزار نفر جمعیت دارد که ۷۲ هزار نفر شهری و مابقی روستایی است.

وی،به مشکلات و نیازمندی‌های کهگیلویه اشاره کرد و گفت: جاده‌های ارتباطی شهرستان وضعیت مطلوبی ندارد، راه‌های روستایی زیرسازی نیست و در فصل بارندگی ارتباط روستاها با محورهای اصلی قطع می‌شود.

نیکبخت، ادامه داد: فضاهای ورزشی موجود جوابگوی نیاز نیست و بخشی هم به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده است،فضای اداری فرسوده و با قدمت بالا است، زیر ساخت‌های لازم برای اشتغال وجود ندارد،پروژه‌های کشاورزی نیازمند توجه جدی است،آسفالت معابر و ورودی‌های شهر نیاز به پیگیری و رسیدگی دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: کمبود وسایط نقلیه اداری،خودروی حمل زباله،خودروی آتش‌نشانی، بهسازی چشمه‌های روستایی و عشایری،جایگاه اطفای حریق محیط زیست و تکمیل اماکن مذهبی مانند مصلاها از دیگر نیازمندی‌های کهگیلویه است.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت