پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1397 ساعت 00:09:: شناسه خبر: 45625

نظر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درباره کسانی که یک شبه چهره می‌شوند

پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به کسانی که یک شبه چهره می‌شوند و خیلی زود از عرصه کنار می‌روند، افزود: برخی‌ها می‌آیند که در فضای مجازی و اینستاگرام باشند فالوور پیدا کنند حرف‌هایی هم بزنند که خیلی مهم نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

افسانه بایگان در جمع هنرمندان شهر یاسوج گفت: خوانندگی، بازیگری و فوتبالیست بودن سه عرصه‌ برای دیده شدن است اما این عرصه‌ها هم آفاتی داشته و جاودانگی ندارد.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به کسانی که یک شبه چهره می‌شوند و خیلی زود از عرصه کنار می‌روند، افزود: برخی‌ها می‌آیند که در فضای مجازی و اینستاگرام باشند فالوور پیدا کنند حرف‌هایی هم بزنند که خیلی مهم نیست.

وی با اشاره به رسالت مهم هنرمندان عنوان کرد: هنرمند نمی‌تواند هر کاری که خواست انجام دهد و به هر شکلی زندگی کند.

بایگان بر راه‌اندازی کلاس‌های تربیت معنوی و ارزیابی خلاقیت هنرمندان در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: کسانی که وارد عرصه هنر و بازیگری می‌شوند باید مراقب‌ حاشیه‌ها نیز باشند.

این هنرمند مطرح کشور در بخش دیگری از سخنان خود به زیرساخت‌های فرهنگی استان اشاره کرد و یادآور شد: علی‌رغم همه کمبودهای زیرساختی، بچه‌های هنرمند استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای خوبی در عرصه هنر و تئاتر انجام می‌دهند و تلاش حوزه هنری این استان هم خلق آثار فاخر در حوزه تئاتر، سینما و موسیقی است.

وی با بیان اینکه برای خلق آثار هنری فاخر نیاز به حمایت نیروهای سیاسی، دولتی و اجتماعی است، گفت: هر جایی که با کمبود بودجه مواجه می‌شویم بدون تعارف از حوزه فرهنگ برمی‌داریم و هزینه می‌کنیم که برق فلان روستا یا فلان موضوع از حوزه فرهنگ واجب‌تر است.

بایگان عنوان کرد: وقتی به حوزه فرهنگ توجه نشود با یک نسیم ریشه‌ها قطع می‌شود و دیگر به طوفان نیازی نیست و ضرورتی وجود ندارد که بگویم دهکده جهانی و فضای مجازی و اینستاگرام ما را از فرهنگ کشورمان جدا کرده است.

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: هنرمندان این استان پتانسیل‌های زیادی دارد اما برای اینکه این پتانسیل‌ها به فعل تبدیل شود نیاز به توجه جدی و همدلی در این استان است.

بایگان با ابراز نگرانی از مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگ این استان عنوان کرد: یاسوج سینما ندارد و هنرمندان از سالن‌های کوچکی برای پیش‌برد برنامه‌ها استفاده می‌کنند که با ایجاد همدلی و توجه بیشتر این نواقصات رفع شود.

در بخشی از این برنامه  افسانه بایگان  به سوالات مختلف دانشجویان در حوزه هنر و سینما و بازیگری پاسخ داد .

یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه از افسانه بایگان سوال کرد آیا عاشق شدین؟ که وی در پاسخ  گفت: انسانی که قلبش می تپد حتما عاشق شده است.

بعد از این سوال خنده فضای سالن را پر کرد و بایگان را تشویق کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت