پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1397 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 45939

نشست دانشجویان دانشگاه یاسوج با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد کشور را متعلق به همه افکار و سلایق دانست و گفت: نگذارید دشمنان ما حضور ما را در مناسبت های ملی به ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ ببیند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست دانشجویان دانشگاه یاسوج با حضور حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد کشور را متعلق به همه افکار و سلایق دانست و گفت: نگذارید دشمنان ما حضور ما را در مناسبت های ملی به ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ ببیند.
خلاصه‌ای از صحبت‌های حجت‌الاسلام مزارعی به شرح زیر است؛
سلام و درود می فرستم به ارواح طیبه شهدا، به روح پرفتوح بنیانگذار جمهور اسلامی ایران، سلام و درود به رهبر فرزانه انقلاب ولی امر مسلمانان جهان اسلام و امیدوارم خداوند متعال طول عمر پربرکت به بلندی آفتاب به ایشان عطا بفرمایید.
سلام عرض می کنم به تمام دانشجویان انقلابی، آگاه و بصیر که با بصیرت و آگاهی خود این انقلاب را رقم زدید و با خون پاک خودتان این انقلاب را آبیاری و پرثمر کردید.
دانشجویان مظهر آگاهی، مظهر مبارزه و روشنگری و مظهر اقتدار ملی و ولایت مداری است. مجموعه دانشگاه، مجموعه فرهیتخه و هوشیار و در همه عرصه ها در میدان هستند.
۱۶ آذر متعلق به دانشجویان ضد استکبار، ضد امریکا که در سال ۳۲ نشان دادند که در کدام مسیر گام بر می دارند.
دانشجویان فضای ضد ظلم و ظلم ستیزی را در دانشگاه ها بنیان گذاشتند و تا امروز هم باب روشنگری، نقادی و ارتقاء علم و دانش و هدایت گری این مجموعه علمی را دارند، مدیریت می کنند.
جنبش دانشجویی رسالت روشنگری و هدایت گری و بیداری جامعه را برعهده دارند.
خصوصا در ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی رسالت، سنگین تری بر عهده دارد و سربازان روشنگری و هدایت گری شماها هستید که بنیان مبارزه با استکبار را گذاشتید.
هر جا ما به امریکایی ها تکیه کردیم، شکست خوردیم. علت عمده شکست ما در ۲۸ مرداد سال ۳۲ و بحث استقلال نفت بود که با هزاران خون دل خوردن اتفاق افتاد.

در این جلسه دانشجویان ماجرای ابوقداره و استخدام‌های فله‌ای را از قاضی القضات استان پیگیری کردند.

مزارعی با تاکید بر این که شما سرمایه‌ها و چشم این نظام هستید گفت: هر کدام شما سفیری باشید برای افزایش آگاهی این انقلاب و انتقاد و ایرادتی که به ما دارید انکعاس بدهید.

وی گفت: تکلیف و رسالت بنده اقتضا می‌کند جلوی هر مفسده‌ای ایستاده و برخورد کنم زیرا مبارزه با مفسده اژدهای هفت سر است.

مزارعی بیان کرد: در بین خودمان نقادی کنیم اما دوستانه نه تخریبی، مفاسد را مطرح کنید آنجا که باید برخورد قضایی شود ورود پیدا می‌کنیم.

وی در مورد برخی از مسائل استان هم گفت: استخدام‌های فله‌ای و به تعبیر ما استخدام‌های بدون ضابطه در استان تحت تعقیب قرار گرفتند و در نحوه واگذاری زمین‌ها و این که ۴۰ نفر نیرو بکار گرفته و چند نفر از فامیل‌های مدیر بوده که باید نسبت به آن حساس باشیم.

وی در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: اگر روزی از استان بروم اگر به اندازه یک قلم زیادتر بردم، خیانت کرده ام اگر بررسی کنید که یکی از فرزندان و هم طایفه‌ای من استخدام شده خائن هستم لذا آن کسی که حقش است باید بیاید نه آن کسی که مزارعی را دارد.

وی در خصوص رأی اول شعبه تجدید نظر در خصوص انفصال خدمت برخی مدیارن هم گفت: بینی و بین الله سر سوزن در کار قاضی دخالت نمی‌کنم و هدف از مجازات بازدارندگی از جرم است.

مزارعی باین کرد: تعلیق انفصال مثل شمشیری بالاست و وقتی مشکل دیگری پیش بیاید این شمشیر پایین می‌آید و علاوه بر مجازات قبلی جدیداً هم مجازات می‌شود.

وی با بیان این که بی اطلاع از هیچ جا نیستیم گفت: بحث مسائل قومی باعث شده که اطلاعات دیرتر به ما برسد و قطعا جلوی استخدام‌های بدون ضابطه را می‌گیریم و سازمان بازرسی پای کار است.

وی در خصوص مشکلات پتروشیمی هم گفت: از هر گونه سرمایه گذاری در استان حمایت می‌کنیم چرخ هیچ کارخانه‌ای نباید بایستد اما باید ضابطه‌مند و در چارچوب قانون باشد.

مزارعی به ۱۷ بند مشکل دار بودن پتروشیمی اشاره کرد و گفت: سن و سال ما برای قهرمان معرفی کردن خودمان گذشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت