پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1397 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 45943

باید با اعمال و رفتار خود روح شهیدان را از خود راضی نگه داریم

سردار محسن فتحی‌زاده ظهر امروز در مراسم تشییع مدافع وطن شهید داریوش رنجیر شهید حادثه تروریستی چابهار در جمع مردم این شهر اظهار کرد: شهیدان با نثار خون خود مسوولیت ما را سنگین‌تر کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار محسن فتحی‌زاده ظهر امروز در مراسم تشییع مدافع وطن شهید داریوش رنجیر شهید حادثه تروریستی چابهار در جمع مردم این شهر اظهار کرد: شهیدان با نثار خون خود مسوولیت ما را سنگین‌تر کردند.

وی گفت: چهل سال از این انقلاب می‌گذرد و در این چهل سال هر روز استکبار توطئه‌های جدیدی علیه نظام و انقلاب از جنگ تحمیلی گرفته تا ترورها و تحریم‌ها داشته است.

فتحی‌زاده در ادامه با بیان این که دشمن سعی داشت که انقلاب به اهداف خود نرسد افزود: آن‌ها به دنبال این بودند که با انواع و اقسام توطئه‌ها و ترفندها انقلاب چهل سالگی خود را نبیند اما به برکت رهبری داهیانه امام راحل و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری همه ترفندها نقش بر آب شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با خطاب قرار دادن مردم که فرزندان شما در نیروهای مسلح پای انقلاب ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: فرزندان شما هر آن چه که لازم باشد برای دفاع از نظام و امنیت این کشور و ایجاد آرامش فدا می‌کنند.

وی با بیان این که اینک شهید داریوش رنجبر شاهد است و حرکات و رفتار ما را می‌بیند و می‌شنود خاطرنشان کرد: باید با اعمال و رفتار خود روح شهیدان را از خود راضی نگه داریم.

فتحی‌زاده با اشاره به این که دشمن هر روز توطئه‌ای علیه نظام و انقلاب در آن سوی مرزها تدارک می‌بیند و با تاکید بر این که استکبار به دنبال بر هم زدن امنیت در ایران است خاطرنشان کرد: هر چه پول‌های نفتی خود را هزینه می‌کنند تا امنیت ما را بر هم زنند اما به واسطه رشادت فرزندان شما طرفی نخواهند بست.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به شهادت ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی افزود: شهدا با تقدیم جان خود وظیفه‌ای را که داشتند به بهترین نحو انجام دادند و امروز مسؤولیت ما بسیار سنگین است و باید بدانیم که چگونه عمل کنیم.

وی با اشاره به این که ملت نشان داد که در این چهل سال با سختی‌ها مقابله می‌کند و همچنان پای نظام ایستاده‌اند افزود: آن‌ها با تربیت فرزندان خود راه شهدا را زنده و پاینده نگه می‌دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت