پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آذر 1397 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 46319

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:

ناهنجاری مادرزادی ۵ تا ۶ درصد کل تولدها را تشکیل می‌دهد / مجمع خیرین استان مبتلایان ناهنجاری‌های مادرزادی را حمایت می‌کند

نشست مشترک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و اعضای هیات مدیره موسسه محکم باحضورفرمانداروامام جمعه در سالن شبکه بهداشت درمان چرام برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست مشترک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و اعضای هیات مدیره موسسه محکم باحضورفرمانداروامام جمعه در سالن شبکه بهداشت درمان چرام برگزار شد.
جعفری مدیرشبکه بهداشت چرام درنشست هم اندیشی بامجمع خیرین درچرام گفت:شهرستان چرام یکی ازمحرومترین شهرستانهای استان،ودارای نقاط عشایری وصعب العبور وکوهستانی است وبدلایل مختلف از پتانسیل مجمع خیرین سلامت تاکنون بهره چندانی نبرده است.
وی افزود:،باوجود اینکه این دولت«تدبیر وامید»موفق ترین وپرکارترین در مقوله سلامت وعدالت دسترسی به سلامت می باشد اما بدلیل عمق محرومیت هنوز جا برای کار وجود دارد،امیدواریم که نتیجه چنین جلساتی به افزایش شاخصه های عدالت در سلامت گردد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ناهنجاری مادرزادی ۵ تا ۶ درصد کل تولدها را تشکیل می‌دهد و این موسسه ۲ تا ۳ درصد از مبتلایان به این ناهنجاری‌ها را حمایت می‌کند.
وی اظهار داشت : حمایت درمانی از کودکان دچار ناهنجاری‌های مادرزادی از جمله اهداف ما است و حتی جنینی که دچار یکی از ناهنجاری‌های مادرزادی باشد توسط این موسسه تحت حمایت قرار می گیرد.

نعیمی ادامه داد:موسسه محکم در استان با توجه به این که بسیاری از بیماری‌های نادر را تحت پوشش قرار داده است باید تلاش کند تا در استان بیشتر شناخته شود.

وی افزود: اگر سیاست‌ها و اهداف موسسه محکم از طریق رسانه‌ها بیشتر اطلاع‌رسانی شود باعث می‌شود تا خیرین و پزشکان زیادی با این موسسه همکاری داشته باشند.
این مسئول اظهارکرد:دولت درمقابل ملت کاربه جایی نمی رسدوکارازبرگزاری جلسه گذشته چراکه ماجلسات پرمحتواوباکیفیت زیادی برگزارکردیم امادراین مرحله نیازمندکارهمگانی به صورت عملی هست .

در پایان دکتد نعیمی با بیماران صعب العلاج در مرکز کره شهبازی شهرستان چرام از نزدیک دیدار کردند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت