پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آذر 1397 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 46654

مراسم معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی اروندبرگزار شد +تصاویر

نشان زاده از مدیران پاکدست و خوشنام صنعت پتروشیمی کشور و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان وازفرزندان شایسته شهرستان چرام ازتوابع استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد.

 

به گزارش صدای جنوب ،مراسم معارفه مهندس نشان زاده مدیرعامل جدید پتروشیمی اروند در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس  با حضور مدیران هلدینگ برگزار شد .

 

نشان زاده از مدیران پاکدست و خوشنام صنعت پتروشیمی کشور و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان وازفرزندان شایسته شهرستان چرام از توابع استان کهگیلویه وبویراحمدمی باشد.

 

وی  در کارنامه خود رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی تندگویان و پس از آن مدیرعاملی و نایب رئیسی هیت مدیره شرکت بسپاران بندرامام را دارد.

 

وی همچنین عضو هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بوده و با عملکردمثبت و پشتکار فراوان به سمت مدیر تولید پتروشیمی بندرامام منصوب شدو بعد از بازنشستگی مهندس امیری مدتی نیز سرپرست پتروشیمی بندرامام بود.

 

وی همچنین با حفظ سمت به عنوان رییس هیئت مدیره پتروشیمی کارون شد .

 

از آنجایی که شرکت بسپاران تولید کننده pvcبوده انتظار می رود با حضور وی در پتروشیمی اروند که بزرگترین تولید کننده pvcدر خاورمیانه می باشد و اکنون با ظرفیت ۶٠درصد در مدار تولید است به ظرفیت نامی  برسد.

 

گزارش:محسن زارعی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت