پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1397 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 46712

نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تا کنون۸۹ شهید تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:با احتساب شهید داریوش رنجبر، شهید اخیر حادثه تروریستی چابهار ،استان تاکنون ۸۹ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار مهدی انصاری در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سال انقلاب با اشاره به خدماتی که انقلاب اسلامی در مباحث امنیتی و ایجاد امنیت در کشور داشته است اظهار کرد: در بحث شهید و شهادت ناجا تاکنون ۱۳ هزار شهید راه امنیت تقدیم کرده است.

وی به شهدای نیروی انتظامی در استان با احتساب شهید داریوش رنجبر شهید اخیر حادثه تروریستی چابهار اشاره کرد و گفت: استان نیز تاکنون ۸۹ شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

این فرمانده انتظامی گفت: نیروی انتظامی استان برای مقابله با آسیب های اجتماعی پیشدستی کرده و منتظر وقوع آسیب‌ها نمی‌ماند و با بضاعتی که دارد گاه بیشتر از آن به مقابله با آسیب‌ها و جرائم می‌رود.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که حضور در مجامع عمومی و از جمله مساجد یکی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان برای برقراری ارتباط رودرو با مردم و شنیدن مشکلات آن‌هاست اظهار کرد: نظیر چنین برنامه‌هایی علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم برگزار می‌شود.

وی مهم‌ترین دغدغه مردم را در چنین نشست‌هایی ایجاد شغل برای فرزندانشان ذکر کرد و گفت: هر چند سهمیه استان ما برای جذب نیرو ۱۰۰ نفر بوده است اما به دلیل شرایط استان و در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم از سهمیه سایر استان‌ها به خصوص استان‌های هم جوار استفاده کردیم و ۴۰۰ نفر علاوه بر آن ۱۰۰ نفر سهمیه استان برای آموزش اعزام شده‌اند تا همگی جذب نیروی انتظامی شوند.

انصاری خاطرنشان کرد: با این اقدام جذب نیرو در نیروی انتظامی استان در دوره جدید با ۱۲ سال اخیر در جذب نیرو برابری می‌کند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت