پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1397 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 47095

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت:

امیدواریم قول معاون عمرانی استاندار برای تجهیز آتش نشانی دهدشت عملی شود/توزیع اعتبارت در کهگیلویه وبویراحمد عادلانه نیست

رئیس شورای شهر دهدشت با بیان اینکه نگاه مسئولان چه در سطح کلان و چه در سطح استان نسبت به شهرستان کهگیلویه نگاهی همراه با عدالت نیست، گفت: توزیع اعتبارات در استان کهگیلویه وبویراحمد عادلانه نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس شورای شهر دهدشت گفت: توزیع اعتبارات در استان کهگیلویه وبویراحمد عادلانه نیست

به گزارش صدای جنوب، رئیس شورای شهر دهدشت با بیان اینکه نگاه مسئولان چه در سطح کلان و چه در سطح استان نسبت به شهرستان کهگیلویه نگاهی همراه با عدالت نیست، گفت: توزیع اعتبارات در استان کهگیلویه وبویراحمد عادلانه نیست.

محمد حسین جمشیدی در جلسه شورای ادرای شهرستان کهگیلویه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در شهر دهدشت برگزار شد اظهار داشت: در سطح شهر دهدشت مشکلات و معضلات زیادی وجود دارد که برای برطرف کردن آنها نیاز به همکاری مسئولان داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت با بیان اینکه نگاه مسئولان چه در سطح کلان و چه در سطح استان نسبت به شهرستان کهگیلویه نگاهی همراه با عدالت نیست، افزود: توزیع اعتبارت در استان کهگیلویه وبویراحمد عادلانه نیست.

وی با بیان اینکه اگر توزیع بودجه عادلانه باشد ما می توانیم مشکلات سطح شهر دهدشت را برطرف کنیم، عنوان کرد: اگر بودجه شهرداری شهر دهدشت را با بودجه شهرهای اطراف دهدشت مقایسه کنید متوجه می‌شوید که نگاه عادلانه‌ای نیست.

جمشیدی به مشکلات کمربندی سوم اشاره کرد و افزود: کمربندی سوم نزدیک به ۲۸ سال است مشکلاتی در سطح شهر دهدشت ایجاد کرده و این امر موجب مهاجرت مردم از شهر دهدشت شده است.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان در جذب اعتبارات به ما کمک کنند تا ما بتوانیم مشکل کمربندی سوم را حل کنیم به طور قطع می توانیم خیلی از مشکلات مربوط به مهاجرت مردم از این شهر را برطرف کنیم.

جمشیدی به مشکل تجهیز آتش نشانی شهر دهدشت اشاره کرد و افزود: معاونت عمرانی استاندار در جلسه‌ای که در مرکز استان با ایشان داشتیم قول دادند که تا پایان سال ۹۷ مشکل تجهیز آتش نشانی شهر دهدشت را حل کنند و امیدوارم ظرف مدت ۳ ماه باقی مانده تا پایان امسال این وعده محقق شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت