پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1397 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 50226

کریمی نژاد: رویکرد ارزشمند دولت در تامین امور زیربنای مناطق روستایی لنده/ تلاش برای ماندن مردم در روستا ادامه دارد

سال گذشته، سال سرعت بخشیدن به پروژه های گازرسانی به شهرستان بود که خوشبختانه با مساعدت مقامات عالی کشور، دکتر احمدی استاندار و مدیر کل سخت کوش گاز مهندس خادم و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دو پروژه مهم گازرسانی برای مناطق روستایی شهرستان لنده تعریف شد تا شاهد تامین زیرساخت نعمت خدادادی گاز در بیش از ۸۰ درصد مناطق لنده باشیم.

 

به گزارش صدای جنوب؛ کریمی نژاد فرماندارلنده گفت :سال گذشته، سال سرعت بخشیدن به پروژه های گازرسانی به شهرستان بود که خوشبختانه با مساعدت مقامات عالی کشور، دکتر احمدی استاندار و مدیر کل سخت کوش گاز مهندس خادم و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دو پروژه مهم گازرسانی برای مناطق روستایی شهرستان لنده تعریف شد تا شاهد تامین زیرساخت نعمت خدادادی گاز در بیش از ۸۰ درصد مناطق لنده باشیم.

بعد از تعریف این دو پروژه از سوی فرمانداری شهرستان لنده و مدیر جوان و پای کار گاز به طور جدی این مطالبه پیگیری شد و شهریور ۹۶ و تیر ماه نود هفت کلنگ این دو پروژه ۱۷ و ۳۵ کیلومتری در بخش مرکزی و موگرمون به زمین زده شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به ۷ روستای بخش موگرمون و بیش از ۲۰ روستای دیگر از بخش مرکزی، در ادامه روندی است که مدیریت ارشد شهرستان برای توسعه مناطق روستایی در پی گرفته بود تا این روزها تکمیل حلقه گازرسانی به روستاهای مونه، شیتاب،دم اشکفت، ابزالو، سرتنگ، آبزا را شاهد باشیم و شعله های آبی گاز گرما در افتتاحیه این نعمت عظیم فوران کنند پروژه ای که در کمتر از ۷ ماه در راستای خدمت بی منت جمع میشود و نام کسانی که دراین راه قدمی برداشتند در تاریخ این مناطق به ثبت برسد.
زمستان سرد و بارشهای فراوان لنده نتوانست عملیات گاز رسانی به قیام را متوقف و پیگیری ها در تزریق هر نیاز این پروژه ادامه دارد و با اینکه خط انتقال این پروژه مشکلات فراوان از جمله ی معارضین بر سر راه خود داشت و دارد اجازه تعطیلی پروژه داده نشد.
کوه، دره و تپه های سخت در مسیر انتقال گاز به قیام در برابر اراده ای محکم استوار کم می آورد و امروز خوشبختانه این خط انتقال از روستای چهار راه گذشته است .

دو اقدام بزرگ در حوزه گازرسانی که فرماندار لنده می گوید در راستای خدمت‌ رسانی به مردم محروم روستاها، عدالت در استفاده از امکانات رفاهی، جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرها و ضمن آن با هدف تشویق به مهاجرت معکوس، قطع بی‌رویه جنگل‌ها و تهدید محیط زیست تمام تلاش خود را بکار بستیم این دو پروژه لحظه ای تعطیل نشوند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت