پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 50446

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه:

قیمت و فراوانی گوشت قرمز در شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده مناسب تر از کل کشور است

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه از فراوانی و قیمت بهتر گوشت قرمز در ۳شهرستان چرام لنده و کهگیلویه نسبت به سایر نقاط کشور خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه معتقد است با نظارت و بازرسی مداوم و مستمر قیمت و فراوانی گوشت قرمز در شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده بهتر و مناسب تر از کل کشور است
سیدیاسین علویان در ادامه این گفت وگو می گوید:البته می توان گفت این برتری در سایر واحدهای صنفی به غیر از خبازان، نسبت به شهرستانهای همجوار و تعداد قابل توجهی از شهرستانهایِ دیگر کشور نیز قابلیت مانور را دارد.

علویان از ادامه و تشدید  بازرسی ها خبرمی دهد.

وی بیان کرد:در ادامه ی بازرسی های به عمل آمده، در روز جاری تعداد ۱۲واحد پوشاک فروشی که در زمینه های متعددی از جمله عدم درج قیمت،گرانفروشی و عدم ارایه فاکتور از قوانین نظام صنفی تخطی نمودند جهت سیر مراحل قانونی و جریمه ی نقدی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
علویان تاکید کرد:بدون تعارف به عرض شهروندان  می رساند که ما در کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی خبازی موفقیت چندان قابل توجهی نداشتیم که به نظر می رسد یکی از علتهای آن عدم کارشناسی قیمت و وزن چانه  جدید می باشد.
سرپرست اداره صمت در پایان اظهار کرد:البته در ساماندهی وضعیت آرد دولتی خبازان روز به روز موفق تر می شویم که امید است در آینده ی نزدیک علاوه بر وارد نان باکیفیت به سبد مصرفی خانوارها ،حتی یک کیسه آرد در مسیر انحرافی مصرف نشود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت