پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1397 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 50629

نامه انتقادی جوان اصلاح طلب به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد؛

برای مردم خوشایند نیست که همه سخنرانان اصولگرایان باشند

انتخاب چهره های اصولگرا برای سخنران مراسم وحدت آفرین ۲۲بهمن در کهگیلویه وبویراحمد واکنش های مختلفی را دربرداشته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

انتخاب چهره های اصولگرا برای سخنران مراسم وحدت آفرین ۲۲بهمن در کهگیلویه وبویراحمد واکنش های مختلفی را دربرداشته است.

در واکنشی مجیدباقریان از جوانان اصلاح طلب در نامه ای به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به این موضوع اعتراض نموده است

باقریان خطاب به حجت الاسلام خاضع نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب حجت الاسلام حاج آقا خاضع

سلام علیکم ابتدا تبریک میگویم چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی را که مرهون خون شهیدان مظلوم وطن است، همان انقلاب عظیم و عزیزی که جانمان را تقدیم ادامه آن میکنیم.

اما برادرم، غرض از نگارش این مکتوبه تذکر صادقانه و مشفقانه ای بیش نیست، امیدوارم قرائت آن ملولتان نگرداند. و البته از رفتار چندین ساله شما به عیان روشن است که بی تفاوت به نظر مخالف، همواره راه خود رفته و ملول از کردارتان نیستید.

برادرم، آیا آن روزهای سخت جنگ سیاه و سفید بود؟آیا چپ و راست بود؟ آیا شهدا همه اصولگرابودند؟آیا تنها شما بودید که در برابر دشمن از خاک و ایمان و ناموس حفاظت کردید؟

آیا انقلاب دو نگاه متفاوت به شهروند فدایی خود دارد؟ نکند بخشی از فرزندانش را می‌بلعد و برخی را در پر قو نوازش میدهد! آیا کدامین پدر فرزندانش را به سیاه و سفید تقسیم میکند؟

بیانیه شما را خواندم. از چونان منی هم تقاضای شرکت در جشن چهلم کردید….نکند فقط ما را سیاهی لشکر میپندارید؟ جوانی امروز مرا شماتت کرد میگفت فردا ۲۲بهمن است اسامی سخنران های مراسم استان را دیدم مگر شمامخالف هستید که همه سخنرانان اصولگرایان هستند. ؟

ولی من همواره چه در فضای مجازی و چه حقیقی شما را مدافع انقلاب میبینم…پس رازش چیست؟ سوال این جوان بهانه نگارش متنم شد.جناب خاضع؟ شما بر اساس کدامین منطق سیاه و سفید میکنید؟

مگر این همه مجموعه اصلاح طلبان ضد انقلابند که شما حتی یک نفر از این مجموعه عظیم را که بیش از هفتاد درصد جامعه هستند را دعوت نکرده اید؟ حق این بود که سخنرانان چهلم انقلاب تقسیم باالسویه میشدند!

این انحصار طلبی شما کام بخش عظیمی از ملت را تلخ میکند. بهتر است از این همه نفرت و انزجار از یاران امام و انقلاب دست بردارید! شما میدانید که من و چونان من فدایی امام و انقلاب و نظام و رهبری هستیم و انحصار طلبی و تمامیت خواهی شما ما را از راه گمراه نخواهد کرد اما بدان و بدانید که این مردم هستند که وزن من و شما را مشخص میکنند.

برای مردم خوشایند نیست که همه سخنرانان اصولگرایان باشند که اصلاحات زنده است و پایبند به انقلاب و نظام و رهبر و امام. اینجانب از مردم شریف استان میخواهم به احترام شهیدان وطن چهلم انقلاب را پاس بدارند و بدانند فرزندان انقلاب تنها بخشی تمامیت خواه نیستند. به منویات امام و مقام معظم رهبری تمسک جسته آرمان شهیدان را پاس بداریم. در پایان از رنجش احتمالی شما پوزش میطلبم.

ارادت باقی است مجید باقریان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت