پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1397 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 52078

خبرنگار خبرگزاری ایرنا استان کهگیلویه و بویراحمد:

آینده خبر در دست خانم هاست

کارگاه آموزشی خبرگزاری پانا ویژه خبرنگاران دختر با حضور ۴۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان بویراحمد در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی یاسوج برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

خبرنگار خبرگزاری ایرنا استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد، تا آنجا که در توانم باشد به خانم ها کمک می کنم تا در کار خبرنگاری موفق باشند، من مطمئنم آینده خبر در دست خانم هاست.

فاطمه رشیدی در حاشیه کارگاه آموزشی دانش آموزان خبرنگار  در مورد سطح یادگیری دانش آموزان اظهار داشت: سطح یادگیری دانش آموزان فراتر از انتظار بود، دانش آموزان دغدغه مند که به اقتضای سن و سالشان تفکر خیلی خوبی دارند.

او گفت: این دانش آموزان ذهن های تمیزی دارند که با آموزش آنها می توان نسل خوبی از خبرنگاران را در استان پرورش داد.فقط باید این ذهن ها هدف پیدا کنند، و به سمت درست هدایت شوند.

رشیدی افزود: وقتی من وارد عرصه خبرنگاری شدم، خبرنگار خانم در استان نداشتیم.بعدا خبرنگارانی که آمدند فعالیتشان تجربی بود، یعنی کار خبر را علمی و اکادمیک نیاموخته بودند.
او افزود: خانم های خبرنگار همیشه در سایه آقایان کار می کنند و کمتر فرصت این را پیدا کرده اند که عنوان یک خبرنگار بانو خود را نشان بدهند.
رشیدی در پاسخ به این سوال که چرا تلاش دختران نسبت به پسران بیشتر است، گفت: چون جامعه شرایط را برای کار خانم ها سخت کرده تلاش بیشتری می کنند.ضمن آنکه دخترها همیشه احساس مسولیت شان نسبت به پسرا بیشتر بوده است.
خبرنگار خبرگزاری ایرنا استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما خانم ها اگر به هم دیگر کمک کنیم ضرر نمی کنیم گفت: تا آنجا که در توانم باشد به دختران کمک می کنم تا در کار خبرنگاری موفق باشند .

او یادآور شد: یکی از دلایلی که من انتخاب کردم با خبرگزاری پانا در زمینه آموزش همکاری کنم این بود که یاد گیرندگان این کارگاه آموزشی دختر بودند و این موضوع برای من ارزشمند بود و حس خوبی داشتم.

کارگاه آموزشی خبرگزاری پانا ویژه خبرنگاران دختر با حضور ۴۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان بویراحمد در کانون فرهنگی و تربیتی شهید رجایی یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری پانا اولین و تنها خبرگزاری دانش‌آموزی جهان است که در خرداد ۱۳۸۱ تاسیس شد. صاحب امتیازی این خبرگزاری سازمان دانش آموزی وابسته به وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران است.

خبرنگار:سیما کشاورز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت