پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1397 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 52713

دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد نظارت های بهداشتی را تشدید می کند

عبدالله بهمنش اظهار داشت: با توجه به ایام تعطیلات نوروز ۹۸ و برای حفظ سلامت هم استانی‌ها و مسافران نوروزی، اداره کل دامپزشکی استان طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه نوروز ۹۸ را از روز ۲۳ اسفندماه به مدت ۲۳ روز آغاز می‌کند.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروز ۹۸ این اداره کل در استان از ۲۳ اسفندماه امسال آغاز می شود.

به گزارش صدای جنوب،عبدالله بهمنش اظهار داشت: با توجه به ایام تعطیلات نوروز ۹۸ و برای حفظ سلامت هم استانی‌ها و مسافران نوروزی، اداره کل دامپزشکی استان طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه نوروز ۹۸ را از روز ۲۳ اسفندماه به مدت ۲۳ روز آغاز می‌کند.
وی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید و توزیع فرآورده های خام دامی و حفظ سلامت مصرف‌کنندگان را از اهداف این طرح عنوان کرد.
بهمنش بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف پروتئین در ایام پایانی سال و نیز افزایش فعالیت تولید و توزیع فرآورده های خام دامی فعالیت اکیپ های نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی تشدید می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: در طرح مذکور ۱۵ اکیپ ویژه در قالب نظارت های فنی بهداشتی بر فروشگاه ها و مراکز عرضه و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی، رستوران ها، سردخانه‌ها و کشتارگاه های دام و طیور به صورت کاملا رایگان، خدمات نظارت بهداشتی را در استان ارائه می‌دهند.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد از شهروندان خواست که گوشت قرمز، گوشت سفید، ماهی و تخم مرغ مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز و معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و به تاریخ تولید و انقضای گوشت های بسته‌بندی شده توجه و از خرید گوشت های کشتارهای غیرمجاز خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را برای تأمین و تضمین سلامت مواد غذایی و عرضه مناسب آن به عموم مردم به کار خواهد گرفت، گفت: سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و سؤالات هم استانی‌ها و مسافران خواهد بود.
کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر در جنوب غربی ایران واقع شده است.
این استان با داشتن ۲۵۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه، ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران نوروزی است.
حرم بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، آبشار یاسوج، چشمه بلقیس چرام، گردنه شلال دون، رود رونه، آبشار کمردوغ، برم الوان، بافت تاریخی دهدشت و سواحل سد کوثر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.
سال ۱۳۹۶ بیش از سه میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت