پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1398 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 54245

توزیع مرغ منجمد و شکر به نرخ دولتی در بازار کهگیلویه+جزئیات

سید یاسین علویان گفت: شکر دولتی از فردا به قیمت از قرار هرکیلو سه هزار و پانصدتومن و مرغ منجمد دولتی با قیمت هرکیلو ده هزار و پانصد تومن با صدور حواله در اداره ی صنعت،معدن و تجارت توزیع می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه از توزیع مجدد مرغ منجمد و شکر دولتی در بازار کهگیلویه خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، سید یاسین علویان گفت: شکر دولتی از فردا به قیمت از قرار هرکیلو سه هزار و پانصدتومن و مرغ منجمد دولتی با قیمت هرکیلو ده هزار و پانصد تومن با صدور حواله در اداره ی صنعت،معدن و تجارت توزیع می شود.

وی گفت”: پنج تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار جهت توزیع بین مردم، به قیمت هرکیلو ده هزارو پانصد تومن وارد شبکه توزیع شهرستان های کهگیلویه،لنده و چرام. می شود.

علویان افزود: تیم بازرسی این اداره تمام وقت فعال هستند،برای مثال در هفته ی اخیر زیر دوتن گوشت گوسفند دولتی را طوری نظارت و کنترل کردند که حداقل وارد سبد مصرفی هشتصد خانوار شد و همه ی استنادات توزیع هم موجود است.
وی با اتقاد از برخی از جوسازی ها در مورد قیمت پیاز تاکید کرد: کسانیکه نمی داند یا نمی خواهد بداند پیاز در کل کشور بحران قیمت داشت و حداقل از اخبار سراسری چند روز پیش نشنیدند بدانند که حتی اخبار سراسری هم گفته که صادرات پیاز از پانزدهم منع می شود و مشکل قیمت کشوری است.

وی گفت: با تدابیر نظارتی شدید به اعلام وصول و توزیع کالاهای مشمول تنظیم بازار امید است روز به روز شاهد کاهش تخلفات صنفی به ویژه عرضه ی خارج از شبکه در کالاهای مشمول تنظیم بازار باشیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت