پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1398 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 54250

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:

در تغییر و تحول مدیریتی هیچگونه تفکر قومی، منطقه‌ای و سیاسی اعمال نمی شود/روحیه جهادی در مجموعه آب و فاضلاب باید تقویت شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عبور از تنش آبی با کمترین میزان قطعی آب و کاهش اثرات تنش آبی در سال ۹۷ را نتیجه تلاش شبانه‌روزی پرسنل آبفا دانست و گفت: این روحیه جهادی در مجموعه آب و فاضلاب باید تقویت شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سیدعلی لدنی‌نژاد عصر امروز در جمع مدیران و کارکنان ادارات آب و فاضلاب شهرهای یاسوج، مادوان، سی سخت با تقدیر از تلاش کارکنان آب و فاضلاب در سال گذشه اظهار کرد: سال ۹۷ سالی مهم برای آب و فاضلاب استان بود چرا که شاهد جهش‌های مهم در انجام امور و پیشبرد اهداف شرکت بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عبور از تنش آبی با کمترین میزان قطعی آب و کاهش اثرات تنش آبی در سال ۹۷ را نتیجه تلاش شبانه‌روزی پرسنل آبفا دانست و گفت: این روحیه جهادی در مجموعه آب و فاضلاب باید تقویت شود.

لدنی‌نژاد محدودیت نیروی انسانی را از مشکلات اصلی در آب و فاضلاب استان دانست و گفت: همین محدودیت نیروی انسانی در بخش‌های مختلف باعث شده که هر نیرو چندین برابر ظرفیت خود کار کند.

وی نهادینه کردن هر چه بیشتر انضباط کاری و حرکت به سوی تفکر مهندسی در مجموعه آبفا را از دیگر رویکردهای مدیریت آبفای استان در چند سال اخیر دانست و گفت: دسترسی به اهداف شرکت و موفقیت آب و فاضلاب در ارزیابی‌های مختلف در چند سال اخیر نتیجه همین رویکرد است.

لدنی‌نژاد به ساخت و تجهیز ۹ واحد مهانسرا در شهرهای مختلف استان و خرید ساختمان اداره آبفای پاتاوه در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: کار خرید ساختمان ادارات شهرهای چیتاب، مارگون و دیشموک نیز در سال جاری انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهرهای مختلف استان و تقویت زیرساخت‌های آب و فاضلاب در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در جذب اعتبارات به خصوص در زمینه ماده ۳ و ماده ۷ نیز با تلاش معاونت‌های مربوطه و تعامل آبفای استان پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌های مدیریت آبفای گهگیلویه و بویراحمد تنها در راستای منافع و مصالح این شرکت است تاکید کرد: بازی‌های سیاسی و سیاسی‌کاری هیچ جایگاهی در این شرکت خدمات رسان ندارد.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: هرگونه تغییر و تحول مدیریتی در مجموعه آبفای استان تنها بر اساس توانایی افراد است و تلاش این بوده است که هیچگونه تفکر قومی، منطقه‌ای و سیاسی در این زمینه اعمال نشود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری پیگیری برنامه‌های شرکت در زمینه‌های مختلف به خصوص در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و جمع‌آوری مطالبات باید به صورت جدی انجام شود، عنوان کرد: مطالبه ۲۰ میلیارد تومانی آب و فاضلاب از مشترکین باید با تلاش مضاعف تمامی حوزه های آب و فاضلاب جمع‌آوری شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت