پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1398 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 54287

بازدید مدیرکل سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد از مرکز آموزشی توانبخشی اختلال طیف اتیسم

آیت افشارمهر به همراه معاونین از مرکز آموزشی توانبخشی اختلال طیف اتیسم در شهر یاسوج بازدید نمود.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد،آیت افشارمهر به همراه معاونین از مرکز آموزشی توانبخشی اختلال طیف اتیسم در شهر یاسوج بازدید نمود.

در راستای اقدامات منسجم سازمان بهزیستی کشور در جهت آگاه سازی جامعه در خصوص غربالگری ،تشخیص و مداخله بهنگام در اختلال طیف اتیسم و جامعه عمل پوشاندن به شعار جهانی آگاهسازی اتیسم در سال ۲۰۱۹ «فن آوریهای یاری رسان ، مشارکت فعال » ، بهزیستی کشور در روز ۱۳ فروردین (روزجهانی اتیسم) به رونمایی « سامانه ملی غربالگری و تشخیص اختلال طیف اتیسم سازمان بهزیستی کشور» اقدام نموده است که متعاقب آن در بازه زمانی چند هفته ای آگاهسازی عموم جامعه در خصوص اختلال طیف اتیسم در سراسر کشور انجام خواهد پذیرفت .در همین راستا مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین از مرکز اتیسم رویش در شهر یاسوج بازدید  واز نزدیک با مددجویان ، خانواده هایشان و  کارکنان مرکز دیدار نمودند.

این در حالی است که در استان دو مرکز آموزشی توانبخشی اتیسم در شهر یاسوج و شهرستان گچساران فعال بوده و به تعداد ۴۵ نفر خدمات ارائه می نمایند .

شایان ذکر است که بهزیستی استان در روزهای آتی نسبت به اجرای برنامه های متنوع در جهت آگاهسازی آحاد جامعه در خصوص اختلال طیف اتیسم اقدام خواهد نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت