پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1398 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 54363

به مناسبت بزرگداشت روز جانباز؛

از ۹۵ جانباز شاغل در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه تجلیل شد

صبح امروز ازجانبازان شاغل در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جانبازان شاغل در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه بااهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.
به گزارش صدای جنوب،مدیر اداره امورایثارگران سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در این آیین اظهارداشت:مابابدقدرشناس جانفشانی های ایثارگران،جانبازان،ازادگان و خانواده شهدا باشیم زیراامنیت امروز مامدیون ایثارگری آنهاست.
سیدمحمدطاهر محمودی افزود:غیرت و شجاعت رزمندگان شهرستان کهگیلویه درجنگ تحمیلی زبانزد عام وخاص بود و ما باید در ادامه مسیر انقلاب با الگوبرداری از همان روحیه و شهامت حرکت نماییم.
وی بااشاره به بیانات امام خمینی (ره)ومقام معظم رهبری پبرامون لزوم تکریم جانبازان ،ولادت حضرت ابوالفضل عباس را فرصتی مناسب برای تجلیل از این قشر بیان کرد.
محمودی به عداوت همیشگی آمریکا نسبت به فرزندان ایران اسلامی اشاره کرد و اقدام ترامپ خبیث را نشانه عجز و شکست کامل سیاست های دولتمردان بی عقل آمریکا دانست و بر حمایت کامل از سپاه پاسداران تاکید کرد.
محمودی گفت: آمار کل جانبازان جهادکشاورزی استان ۲۵۸نفر میباشند که از این مجموع تعداد۹۵نفر جانباز جهادکشاورزی کهگیلویه میباشد.
وی تصریح کرد:این آیین روز گذشته هم  با تجلیل از  ۹۷جانبازشاغل در سازمان برگزار شده بود که  ازجانبازان شاغل در مدیریت جهادکشاورزی سایر شهرستان ها نیز تجلیل خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت