پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 55671

مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزین

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:
افزایش قیمت بنزین در جلسه قوا رای نیاورد.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:در مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزینکمیسیسون تلفیق بودجه ۹۸ در مورد بنزین بحث‌های زیادی  شد که سهمیه بندی، افزایش قیمت یا بنزین آزاد از مهمترین مباحث آن بود، اما در پایان مقرر شد تصمیم گیری در مورد بنزین به جلسه سران قوا واگذار شود.
غلامرضاتاجگردون افزود: عده‌ای در آن روز‌ها قیمت ۲ هزار و ۲ هزار و پانصد تومان را مطرح کردند و خواهان اجرای آن بودند، اما پیشنهاد آنان رای نیاورد.
وی گفت:کسانی که روزی پیشنهاد افزایش قیمت داشتند و پیشنهاد آنان عملی نشد امروز جو روانی درست کرده اند و مخالف افزایش قیمت هستند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد:مجلس صریحا به دولت اعلام کرد: فعلا قیمت افزایش پیدا نکند و چنانچه با کمبود بنرین مواجه شدیم در نهایت سهمیه بندی اعمال شود.
تاجگردن با انتقاد از کسانی که جو روانی در کشور ایجاد می‌کنند گفت: در شرایطی که تورم هست و دشمنان خارجی نیز از بیرون بر کشور فشار وارد می‌کنند در چنین شرایطی همه ما مسئولیم و باید ایستادگی را سر لوحه کارمان قرار دهیم.
وی اضافه کرد: تدبیر رهبر معظم انقلاب برهمه ما اولویت دارد و ایشان چیزی که قرار است تصمیم گیری شود از همه جهات از جمله فشار بر مردم، نگاه بیگانگان و تمامیت ارضی را مد نظر قرار می‌دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت