پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1398 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 55917

راهپیمائی مردم روزه دار چرام درحمایت از بیانیه وتصمیم شورای عالی امنیت ملی

مردم انقلابی و ولایتمدار شهر چرام ، با حضور در نماز امروز جمعه، حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب

مردم انقلابی و ولایتمدار شهر چرام ، با حضور در نماز امروز جمعه، حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.

در این جمع ، شرکت کنندگان ( مردم شهرستان چرام ) به بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن دولت آمریکا و هم پیمانانشان اشاره کردند و همزمان با اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ، حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام نمودند.

مردم خداجو و مومن شهر چرام ، همزمان با سراسر کشور ، در نماز دشمن شکن جمعه، با حمایت از تصمیم اخیر مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و بیانیه شورای عالی امنیت ملی ، در مصلای حضرت ابوطالب علیه السلام شهر چرام اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.

در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم شهر چرام ، برای حضور در راهپیمایی و حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی ، مردم آین شهر آمادگی خود را برای مقابله به مثل در برابر نقض عهد و بدقولی‌ها در برجام اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، انزجار خود را از تصمیمات استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت