پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 خرداد 1398 ساعت 02:03:: شناسه خبر: 56442

امام جمعه سرفریاب:

شب های قدر بهترین فرصت برای جبران کاستی هاست/ آزادسازی خرمشهر نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی است

ضرورت دارد تلاش شود تا حرمت‌ها در این شب‌های بزرگ حفظ شود.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

زکات از فرایض واجب، مهم و موکد دین اسلام است.

امام جمعه سرفاریاب با عنوان اینکه پرداخت زکات تاثیر بسیار سازنده ای در تزکیه نفس، تربیت فرزندان صالح و اصلاح امور جامعه و رفع فقر دارد، گفت: پرداخت زکات نه تنها مایه نقصان مال و ثروت نمی شود، بلکه موجب فزونی و برکت می شود.

وی از نماز و زکات به عنوان دو اصل مهم در دین اسلام نام برد و گفت: روزه‌داری در ماه رمضان در صورت توانایی را از مهمترین اصول اسلامی است که هر انسان مسلمان باید به آن توجه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سرفاریاب  تاکید کرد: در قرآن کریم، زکات به دنبال نماز آمده است که این تاکیدات نشان از اهمیت پرداختن این مقوله مهم در بین مسلمانان دارد.

حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان باتبریک سوم خرداد گفت:آزاد سازی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس بدست رزمندگان ایران اسلامی شکست سنگینی به دشمن متجاوز و حامیانش وارد کرد

وی افزود: آزادسازی خرمشهر از فرازهای پرافتخار ملت ایران و نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بود که عزت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

خطیب جمعه سرفاریاب   یادآور شد: فتح خرمشهر در یک جنگی نامتعارف و نابرابر بود که پس از ۵۷۵ روز اشغال آن در ۲۵ روز نبرد سخت سه مرحله   در سوم خرداد سال ۶۱ به دست رزمندگان غیور آزاد و باعث شادی همه ملت ایران اسلامی شد

امام جمعه سرفاریاب  با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر گفت: این شب‌ها را باید قدر دانست و به خودسازی پرداخت

شب قدر فرصتی ویژه و استثنایی برای تعیین سرنوشت انسان‌هاست و گشایش در کارها و مشکلات در یکی از شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان محقق می‌شود.

وی با اشاره به این که مراسم های شب‌های قدر به بهترین نحو ممکن و باشکوه برگزار شود، گفت: ضرورت دارد تلاش شود تا حرمت‌ها در این شب‌های بزرگ حفظ شود.

امام جمعه سرفاریاب  اضافه کرد: شب‌های قدر درهای رحمت الهی و خیر و برکت را به روی انسان‌های مومن و مسلمان گشوده است و بهره گرفتن از فیوضات ماه با عظمت رمضان و منزلت شب‌های قدر انسان را به کمال و کامیابی در دنیا و آخرت می‌رساند.

وی تصریح کرد: شب‌زنده‌داری، تلاوت قرآن، ذکر، مناجات و عبادت در این شب، بسیار مورد تأکید قرارگرفته است.

‌پژمان  در پایان با بیان اینکه در سه شب احیای ماه رمضان در مساجد این شهر احیای شب‌های قدربرگزار می‌شود، گفت: از همه مردم درخواست می‌کنم که با حضور یکپارچه خود در محافل و مجالس حضور پیدا کنند تا بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر از این خوان گسترده الهی استفاده ببریم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت