پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1398 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 56694

گزارشی از نشست هم اندیشی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ؛

اصلاح طلبان جانی یا اصلاح طلبان نانی!

نشست هم اندیشی اصلاح طلبان همراه با ضیافت افطاری در تالار پارسیان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست هم اندیشی اصلاح طلبان همراه با ضیافت افطاری در تالار پذیرایی پارسیان دهدشت برگزار شد که این نشست با برخی تنش ها هم همراه بود.
به گزارش صدای جنوب ،در این جلسه نمایندگانی از اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ پشت تریبون رفتند و به بیان دیدگاه خود پرداختند که در میان آنها اظهارات حجت الاسلام صدوقی که به شیخ اصلاحات کهگیلویه معروف است قابل تامل بوده است.

برای رفتن به سمت موحد و هاشمی از هم سبقت می گیریم!

جت الاسلام صدوقی از اصلاح طلبان طیف لاهوتی هم در این نشست سخنرانی کرد که در بخشی از سخنان خود گفت : ما چطور رویمان می شود دم از مردم بزنیم. مردمی که هر سال آن ها را می گردانیم . مردمی که در هر خانه چند لیسانسه بیکار داریم .
ما هیچ وقت منم منم ها را کنار نگذاشته ایم و آسیب شناسی نکرده ایم و از خر منیت پیاده نشده ایم و تا اینگونه باشد روز به روز اعتماد مردم از ما سلب خواهد شد و در اقلیت ناچیزی قرار خواهیم گرفت.
وقتی ما می گوییم اصلاح طلبیم اما ۵ هزار رای در کهگیلویه داریم !بقیه رای های ما کجا می رود؟ کجای ما اصلاح طلب است؟ ما مبلغین اصولگرایان هستیم در یک کلام! برای ان ها زحمت می کشیم ! آن ها را می کشیم بالا با عملکرد خودمان و هیچوقت هم در پی آسیب شناسی نبوده ایم.هر کس از برون تغذیه می شود و می آید اینجا و بازی خودشو می کنه!
ما تازمانی که اولا خودمان را اصلاح نکنیم و از خودخواهیمون نگذریم و به فکر مردم نباشیم ، توفیقی هم نخواهیم داشت و روز به روز هم جمعیت ما کمتر می شود.واقعیت است !

اصلاح طلبان جانی و نانی!
گروهی از ما جانی کار می کنند و گروهی از ما نانی! گروه جانی چیزی نمی خواهند می آیند پای کار و چیزی نمی خواهند و خود هم هزینه می کنند. اما آن ها که نانی هستند ، در پی نان هستند و هر جا نان باشد می روند. سبقت می گیرند که به طرف نان بروند.در همین انتخابات گذشته دیدیم که عده ای سبقت می گرفتند به طرف آقای موحد بروند و عده ای سبقت می گرفتند به طرف آقای هاشمی بروند!
چه اجباری دارید مبلغ کسانی باشد که رای بیاورند و بروند بالا و رای بر علیه رئیس جمهور بدهند؟! شما می بینید یه نماینده می فرستیم ، عبدالله نوری را استیضاح می کند ، یک نماینده می فرستیم ، چماق بر می دارد! یک نماینده می فرستیم جز چند نفر استیضاح کننده رئیس جمهور است! آنوقت انتظار داریم کهگیلویه توسعه پیدا کند ! خودمان هم این افراد را انتخاب کرده ایم!
ما آن اصلاح طلبان قدیمی نیستیم که می گفتیم ، خودمان نباشیم تا دیگران باشند! الان اصلاح طلبانی هستیم که می گوییم دیگران نباشند تا خودمان باشیم! فرزندان خودمان بیایند روی کار اما آنهایی که برای ما تلاش کردند را نمی بینیم!

عامل مصیبت اصلاحات کهگیلویه چه کسانی هستند؟

هر سالی به یک شکلی میدان را برای رقبا آماده می کنیم! ما اصلاح طلبان شدیم ، آزمون و خطا! هر گاه یکی را معرفی می کنیم ، سریع کنارش می گذاریم و می رویم سراغ دیگری! ضمن اینکه ما الان دیگر ان میدان را نداریم ! تا ببینند فردی محبوبیتی دارد فورا آن را قیچی می کنند!
همانگونه که برخی انتظار دارند احترام بشوند باید به همان اندازه پاسخگو باشند! این همه مصیبت که برای اصلاحات در کهگیلویه بوجود آمده است ، عامل اساسی آن چه کسانی هستند؟! چرا نمی خواهند خودشان را اصلاح کنند؟ مردم که بدهکار ما نیستند . خیلی از افرادی هم که دور بر ما هستند فکری نیستند!

صدوقی در بخش دیگری با انتقاد از مدیران دو نبشی گفت: برخی از مدیران در زمان مدیر ارشد قبلی به خدمت گرفته شدند و تمامیت خواهی را به اوج خود رساندند و اکنون که مدیران اصلاح طلب واقعی گزینه می شوند برای اداره ای از تمام انگ ها برای خراب کردن آنها استفاده می کنند.

منبع: تابناک

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت