پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1395 ساعت 04:06:: شناسه خبر: 5687

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خطاب به وزیر تعاون:

حمایت از بخش خصوصی راهکار مناسب حل معضل بیکاری

وی ادامه داد: باید برای بنگاه‌های کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ، مشوق‌ و بخشودگی‌های ویژه بخصوص در زمینه تامین اجتماعی قائل شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جبار کیانی پور در جلسه شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه موضوع بیکاری وضعیت خوبی ندارد که باید برای رفع این معضل، حمایت از بخش خصوصی را در اولویت قرار داد.

وی با بیان اینکه بنگاه‌های کارآفرینی خرد و کوچک می توانند نقش موثری در کارآفرینی داشته باشند، ادامه داد: با کمک و حمایت از بنگاه‌های کوچک مشکل بیکاری در استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد دانش بنیان گفت: تلاش برای بهبود صادرات و حمایت از فعالیت شرکت های کوچک در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

جبار کیانی پور گفت: متاسفانه تاکنون به موضوع اقتصاد در روستاها بی‌توجه بوده‌ایم در حالیکه می‌توانستیم با توجه به کشاورزی ، دامداری و صنایع‌دستی در روستاها مشکلات زیادی را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: باید برای بنگاه‌های کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ، مشوق‌ و بخشودگی‌های ویژه بخصوص در زمینه تامین اجتماعی قائل شوند.

کیانی ازتاثیرگذاری ونقش مثبت اتاق بازرگانی یاسوج درتصمیم گیری های اتاق ایران سخن گفت وتاکیدکرد این اتاق آمادگی دارد در تمامی برنامه ها و تصمیم گیری های کارآفرینی و اشتغال زایی دولت تدبیروامید بسیار بیشتر ازطرفیت خود استفاده نماید ودولت راکمک کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت