پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1398 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 56884

پروژه حمایتی جمعیت هلال احمرکهگیلویه در روستاهای بخش دیشموک اجرا شد

همزمان با تعطیلات عیدسعیدفطر و در راستای کمک به محرومان و نیازمندان شهرستان کهگیلویه، پروژه حمایتی  از سوی جمعیت هلال احمر در روستاهای بیدستان و بردکر از توابع بخش دیشموک اجرا شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در حالی که تعطیلات چند روزه اکثر مسؤولان و مردم به فکر مسافرت و استفاده از این فرصت برای استراحت بودند در این میان عده‌ای با رویکرد خدمت ارزشمند به فعالیت خود ادامه دادند.

در راستای کمک به محرومان و نیازمندان شهرستان، پروژه حمایتی  از سوی جمعیت هلال احمر در روستاهای بیدستان و بردکر از توابع بخش دیشموک اجرا شد.

امان‌الله جهانبین درباره اجرای این طرح گفت: در این کاروان حمایتی تعداد ۵۵ بسته مواد غذایی و بهداشتی در بین خانوارهای روستاهای بیدستان و بردکر به ارزش ۵۵ میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین شهرستان کهگیلویه توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر که در اردوها و کاروان‌های جهادی و نیکوکاری شرکت می‌کنند، روحیه ایثار و از خود گذشتگی در آنان دیده می‌شود و با خلوص نیت لبخند رضایت را بر گونه‌های افراد ساکن مناطق محروم ماندگار می‌کنند‌.

وی تصریح کرد: کاروان حمایتی جمعیت هلال احمر با هدف ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان و خانواده‌های روستایی با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین خیرین و داوطلبان به مناطق محروم و دورافتاده روستایی اعزام می‌شود.

به گزارش علاوه بر این در بازدید از این روستاها تعدادی از منازل مسکونی که در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده‌اند با بررسی کارشناسان شناسایی و مقرر شد پس از تشکیل پرونده به صاحبان این منازل کمک‌هایی ارائه شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت