پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1398 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 57214

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج خطاب به دکتر «حسین کلانتری» استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در طی پیامی انتخاب دکتر «حسین کلانتری» را به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در طی پیامی انتخاب دکتر «حسین کلانتری» را به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت،

متن این پیام در ادامه می آید:

جناب آقای دکتر حسین کلانتری

استاندار محترم کهگیلویه‌و‌بویراحمد

انتصاب شایسته شما که با اعتماد رئیس جمهور و هیات وزیران به عنوان عالی ترین مقام دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده اید نشان از توانمندی، لیاقت و شایستگی آنجناب دارد.

بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهایی که تولید و فضای کسب و کار استان وضعیت مساعدی ندارد و موانع کسب‌وکار نیز دوچندان شده است، امید دارد موانعی که بخش زیادی از آن منشأ «داخلی» دارند، با حضور جنابعالی در راس مدیریت استان برطرف شوند تا در این روزهای سخت اقتصادی، تنها تحریم‌ها دغدغه فعالان اقتصادی باشند نه موانع و مشکلات داخلی و استانی.

اکنون با توجه به این حسن اعتماد، پارلمان بخش خصوصی آمادگی کامل دارد تا با حمایت و تعامل بیشتر بخش خصوصی با دولت تدبیر و امید، در جهت رونق بخشی به اقتصاد استان و رفع موانع تولید گام بردارد.

🔸 ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب، از خداوند منان توفیق روزافزون جنابعالی را مسألت می‌نماییم.

«رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت